معاونان و مدیران مدارس باید شش ساعت تدریس داشته باشند

خبرگزاری شبستان:وزیر آموزش وپرورش گفت: معاونان و مدیران مدارسی که با کمبود نیرو روبرو هستند باید شش ساعت تدریس داشته باشند.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه رونمایی از سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدرسه در جمع خبرنگاران درباره برگزاری آزمون در مدارس غیردولتی گفت: رسما مصوبه حذف آزمون مقطع پایه هفتم به مدارس ابلاغ نشده است.

 

وی افزود: مدارس غیردولتی منتظر ابلاغ رسمی ما هستند اما این موضوع اطلاع رسانی شده است و ما از موسسین مدارس غیردولتی توقع داریم تا برگزاری آزمون در پایه هفتم را متوقف کنند.

 

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره اجرای طرح مدارس به صورت مستمر گفت: اجرای طرح مدارس به صورت مستمر در سند تحول بنیادین آمده است. این طرح آثار مثبتی را دارد.

 

وی افزود: یکی از موانعی که بر سر اجرای طرح مدارس به صورت مجتمع وجود دارد این است که با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم اما در ساخت مدارس جدید به سمت مجتمع سازی مدارس حرکت می کنیم.

 

وزیر آموزش و پرورش درباره تدریس معاونان و مدیران در مدارس نیز گفت: معاونان و مدیران باید شش ساعت تدریس داشته باشند و دستورالعمل این موضوع نیز ابلاغ شده و آنان باید تمکین کنند، اگر گزارشی ارایه شود با آن برخورد می کنیم.

 

بطحایی همچنین درباره تخلفاتی که در انتخابات هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است نیز گفت: تخلفات اندکی در این انتخابات صورت گرفته است.

 

وی افزود: در حال حاضر نیز گروهی تنها برای پیگیری این کار تشکیل شده است تا تخلفات را مورد پیگیری قرار دهند.

 

وی بیان کرد: اگر از وقوع تخلف مطمئن شویم بلافاصله با فرد خاطی برخورد و او را حذف می کنیم و آرای او باطل خواهد شد.

 

بطحایی بیان کرد: حجم این تخلفات زیاد نیست اما گزارش تخلف 2 استان ارایه شده است که در هر دو مورد با پلیس فتا همکاری کرده ایم و این تخلفات ردیابی شده است و انشاءالله این مشکل حل خواهد شد.

 

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره حضور بانوان این وزارتخانه در برنامه های کنکوری تبلیغاتی رسانه ملی گفت: نباید اینگونه باشد و حتما به آنان تذکر خواهیم داد.

 

کد خبر 693143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha