راه اندازی شعب" ازدواج آسان و سنتی کارآفرین "در نقاط مختلف تهران

خبرگزاری شبستان: یک معرف ازدواج از راه اندازی چندین شعبه از ازدواج آسان و سنتی کارآفرین در نقاط مختلف تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، معصومه صادقی، معرف ازدواج در همایش ازدواج آسان و سنتی گفت:ما(معرفان ازدواج) مدت ها بود در فضای مجازی فعالیت می کردیم ولی چون خروجی مناسبی نداشت، سعی کردیم به صورت سنتی و حضوری خانواده ها را با یکدیگر آشنا کنیم.

 

وی از راه اندازی چندین شعبه از ازدواج آسان و سنتی در نقاط مختلف تهران خبر داد و گفت: بسیاری از افراد در فضای مجازی هستند که برای ازدواج ثبت نام می کنند ولی چیزی از غیر ازدواج را دنبال می کنند لذا یکی از محاسن راه اندازی شعب ازدواج سنتی و آسان این است که می دانیم افرادی که به صورت حضوری به این مکان ها مراجعه می کنند، صددرصد قصد ازدواج دارند و نیت شان خیر است.

 

صادقی با بیان اینکه کانال ما ابتدا به نام ازدواج آسان و سپس به ازدواج آسان و سنتی تغییر نام پیدا کرد، اظهار کرد: در حال حاضر این کانال با نام ازدواج آسان سنتی کارآفرین به فعالیت می کند.

 

این معرف ازدواج در ادامه افزود: با توجه به اینکه اشتغال یکی از مسایل و دغدغه های مهم جامعه به ویژه جوانان محسوب می شود لذا سعی کردیم با همکاری معرفین و انجام اقداماتی در این راستا تا حدودی این مسئله را برای جوانان مرتفع کنیم.

 

وی تصریح کرد: دکتر چمن آرا یکی از کارآفرینان و نخبگان کشورمان است که به زودی ثبت نام متقاضیان در حوزه کارآفرینی آغاز خواهد کرد و همچنین دکتر خیری نیز متخصص طب سنتی است که یک طرح ملی در این حوزه دارد و تاکنون برای هفت هزار نفر از کمیته امداد اشتغالزایی کرده است،از تمام سنین می توانند در این حوزه ثبت نام کرده و شاغل شوند.

 

این معرف ازدواج جهت تسریع در روند اقدامات خداپسندانه کانال ازدواج آسان و سنتی کارآفرین از مدیران این کانال خواست تا هرچه سریع تر متقاضیان ازدواج خود را معرفی کنند تا جوانان زودتر تشکیل خانواده دهند.

 

صادقی با بیان اینکه طبق تصمیمات اتخاذشده مقرر شده است هر ماه دو همایش در حوزه ازدواج برگزار شود، اظهار کرد: برگزاری این همایش ها می تواند نقش مهمی در افزایش ازدواج جوانان داشته باشد.

 

وی بر لزوم توجه جوانان به دعای خیر والدین در امر ازدواج تاکید کرد و افزود: در قرآن کریم سفارش زیادی به مقام والدین به ویژه مادران شده است. دعای والدین هم در این دنیا و هم بعد از مرگشان در حق فرزندان مستجاب می شود لذا خواهشمندیم برای بخت گشایی یا هر مشکل دیگری در زندگی تان به دنبال دعانویس و رمالان نروید. از پدران و مادران خود بخواهید برایتان دعا کنند ،مطمئن باشید هیچ دعایی مانند دعای پدر و مادر در زندگی تان گره گشا نیست.

 

کد خبر 693130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha