لزوم تخصیص اعتبارات بیشتر به کانون های مساجد/روحیه جهادی وجه همت اعضای این مراکز باشد

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان جویبار بر لزوم تخصیص اعتبارات بیشتر به کانون های مساجد با توجه به فعالیت های گسترده تاکید کرد و گفت: روحیه جهادی وجه همت اعضای این اماکن باشد و شبانه روزی جهت اعتلای فرهنگ و هنر، اهتمام داشته باشند.

رجبعلی وهابی، فرماندار شهرستان جویبار امروز (12 اسفند) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری درباره «ربع قرن تلاش» کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: کانون های مساجد در ارتقای فرهنگ جامعه، تاثیرگذار هستند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکنون در مسائل مذهبی برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با وجود ربع قرن تلاش این اماکن، اثرات مهمی داشته و دارند.

 

وهابی اظهار کرد: فعالیت های فاخر و ارزشمندی نظیر ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی در کانون های مساجد، صورت گرفته که با توجه به مذهبی بودن اعضای این مراکز در جامعه تاثیرات مثبتی داشته است.

 

وی بیان کرد: شورای برنامه ریزی شهرستان جویبار هر ساله، بودجه ای را به کانون های فرهنگی و هنری مساجد اختصاص می دهد که با توجه به فعالیت های مختلف نیاز به اعتبار بیشتری است.

 

وهابی ابراز کرد: روحیه جهادی برای اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ضرورت دارد تا به صورت شبانه روزی به ایفای مسئولیت های مهم خویش در قبال فرهنگ و هنر جامعه به خوبی عمل کنند.

کد خبر 693114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha