رشد ۱۶۰ درصدی پیشرفت عملکردی ستاد عتبات عالیات ساری/کمک بیش از دو میلیاردی مازنی ها به این ستاد

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران از رشد ۱۶۰ درصدی پیشرفت عملکردی این ستاد در ساری طی ۱۱ ماه گذشته خبر داد و گفت: دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وجه نقد از سوی مازنی ها طی این مدت به این ستاد کمک شد.

حسن اصغری، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران امروز (12 اسفند) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: در 11 ماه گذشته سال جاری، 150 نیروی متخصص جهت بازسازی عتبات عالیات از دیار علویان اعزام شدند.

 

وی افزود: 200 میلیون تومان، جواهرات و 135 میلیون تومان کالا شامل برنج، فرش و ... و دو میلیارد و 300 میلیون تومان وجه نقد از سوی مازنی ها طی 11 ماه گذشته سال جاری به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک شد.

 

اصغری با اشاره به اینکه این مقدار با توجه به کمک این ستاد جهت اربعین و زلزله زدگان کرمانشاه در حد قبول است، اظهار کرد: سه موکب و 12 کامیون تجهیزات مورد نیاز جهت هموطنان کرمانشاهی فرستاده شد.

 

وی بیان کرد: در سال 97، توسعه حرم آقا امام حسین(علیه السلام) و صحن حضرت فاطمه زهرا و زینب کبری(سلام الله علیهما) برای ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران در نظر گرفته شده است.

 

اصغری ابراز کرد: صحن حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) در فضایی به مساحت 160هزار متر مربع و در چهار طبقه جهت زائرین به ویژه در اربعین حسینی در حال ساخت است که ستاد بازسازی عتبات عالیات دیار علویان عهده دار این مسئولیت است.

 

وی گفت: 900 نفر نیروی خدماتی، 92 تریلی امکانات اسکان و تغذیه و نه میلیارد و 200 میلیون تومان از ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران در اربعین سال گذشته در عراق، کمک شده است.

 

اصغری اظهار کرد: برای ستاد بازسازی عتبات عالیات هر شهری، سقف جمع آوری کمک ها مشخص شده است که ساری با 160 درصد پیشرفت عملکرد، رتبه نخست را در مازندران به خود اختصاص داده است.

 

وی یادآور شد: ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرهای بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، گلوگاه، میاندرود و سیمرغ بالاترین کمک را طی 11 ماه گذشته داشتند که این امر بیانگر همت والای مردم این شهرها جهت ساخت عتبات عالیات است.

کد خبر 693096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha