پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت نوروز ۹۶

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی به مناسبت فرارسيدن نوروز ۹۶ پيامي صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سيد علي اکبر پرويزي استاندار خراسان جنوبی به مناسبت فرارسيدن نوروز ۹۶ پيامي صادر کرد. متن پيام به شرح زير است؛

 

به نام خداوند زیبایی ها

زکوی یار می آيد نسيم باد نوروزي از اين باد ار مدد خواهي چر اغ دل برافروزي

 

بهار، هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است که تحولات آن آيينه تمام نماي قدرت بيکران اوست و آيات و بيّناتش موجب دگرگوني قلب و بصيرت جان هاست.

 

بهار فرا می رسد تا قلم صنع الهی در آفرینش تابلوي شگرف طبيعت، آثار اعجاز خويش را به نمايش گذارد و رازهاي رنگارنگ و عطرآگين خويش را نثار نگاه ما کند و ما را به تأملي دوباره در خويشتن خويش فرا خواند و نوروز، نماد دوستي، محبت، نشاط، شادابي، ايثار، گذشت و مجموعه اي از سنت‌هاي مبارکي است که با هنرمندي ملت ايران و ذوق و سليقه ايراني مسلمان،به نماد همدلي و وحدت بين همه دلدادگان اين سرزمين تبديل شده است الگويي از همدلي و مهرباني و نيز بستر همبستگي و رمز پيروزي و بهروزي است.

 

نوروز امسال که با سالروز ولادت بانوی آب و آیینه، حضرت صديقه طاهره(سلام الله عليها) مقارن شده است، را به فال نيک مي گيريم و اين فرخنده ايام و عيد باستاني نوروز- يادگار دير و دور نياکانمان- را به مردم نجيب خراسان جنوبي و حضور خانواده هاي معظم شاهد، جانبازان گرانقدر، آزادگان عزيز و ايثارگران غيرتمند تبريك و شادباش عرض نموده، سالي سرشار از بركت و سعادت و سلامت را براي همه ايرانيان به خصوص مردم عزيز ديار خاوران از درگاه احديت خواستارم.

 

خداوند سبحان را شاکریم که توفیق عنایت فرمود تا در سالي که گذشت، با همت و حمايت همه مسئولان، دلسوزان استان و تلاش مجموعه مديران سخت كوش اين خطه از ايران اسلامي و با همراهي مردم متدين خراسان جنوبي، گام هاي بلندي براي توسعه و خدمت رساني به مردم شريف استان برداريم تا بتوانيم بخشي از عقب ماندگي هاي تاريخي ديار خاوران را جبران كنيم.

 

سال ۹۵ سالی سرشار از امید در سایه اعتدال و حرکت رو به پيش بود که در پرتو کار و تلاش و خدمت بي منت در دولت تدبير و اميد، بخشي از مطالبات برحق مردم و اهداف و برنامه هاي دولت در خراسان جنوبي محقق شد ودرسال آينده نيز ان شاء الله با بهره گيري از همه قابليت هاي استان و همراهي و همكاري همه مسئولين و مردم صبور و صميمي، شاهد تحولات ارزنده اي در توسعه همه جانبه استان خواهيم بود.

 

امید است مردم حماسه آفرین خراسان جنوبی که تاکنون در عرصه هاي مختلف دفاع از نظام، خوش درخشيده اند با حضور پرشور و شکوهشان در انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا با خلق حماسه اي سترگ و ماندگار، همچنان خراسان جنوبي را در ايران اسلامي بلندآوازه كنند.

 

اینجانب با کمال مسرت، حلول سال نو و فرارسیدن بهار پرطراوت و ایام نوروز باستاني را تبريک عرض عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان، سالي لبريز مهر و صميميت و وحدت، در سايه توجهات حضرت ولي عصر(عج)، تحت رهنمودهاي حکيمانه مقام معظم رهبري و اجراي سياست ها و برنامه هاي دولت تدبير و اميد مسئلت مي نمايم.

 

 

 

 

 

کد خبر 618114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha