آغاز پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا از امروز

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا از امروز همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

فتاح محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از امروز، 30 اسفند ماه ثبت نام رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: فرمانداران باید با حضور خود در محل کار به روند انجام کارها سرعت دهند.

 

محمدی، اظهار داشت: داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا توجه داشته باشند با توجه به اینکه ثبت نام در روزهای 30 اسفند 95 تا ششم فروردین ماه 96 انجام می گیرد و با توجه به اینکه در این چند روز ممکن است در فرمانداری ها و بخشداری ها ازدحام کاری پیش بیاید، نسبت به پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان و دفاتر پلیس 10+ اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه فرمانداران باید در شهرستان خود حضور دائمی داشته باشند، اضافه کرد: فرمانداران در خصوص پیش بینی و شناسایی چالش های انتخابات در روستاها، دهیاری ها و بخش های خود اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع این چالش ها اقدام شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: در دو انتخابات پیش رو ضمن نظارت دقیق بر امور و رعایت اصول مهم قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرا، زمینه حضور پرشور و مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد فراهم می شود.

 

کد خبر 618051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha