۲۳ پروژه مدیریت شهری نجف آباد افتتاح شد

خبرگزاری شبستان:۲۳ پروژه مدیریت شهری نجف آباد در آخرین روزهای سال ۹۵ با حضور استاندار اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان با سفر به نجف آباد در آیین افتتاح و کلنگ زنی  23 پروژه مدیریت شهری به روند روبه رشد فعالیت های شهرداری ها در طی نزدیک به چهار سال گذشته، اشاره کرد و اظهارداشت: شهرداری های استان اصفهان در این مدت رشد خوبی در فعالیت های عمرانی داشته اند.

وی افزود: دولت علی رغم موانع مالی اما حمایت هایی از طرح های شهرداری ها داشته و بدهکاری خود نسبت به برخی از شهرداری ها در بخش های مختلف را پرداخت کرده است.

زرگرپور با اشاره به ظرفیت های نجف آباد اضافه کرد: شهرستان نجف آباد ظرفیت های خوبی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد که مدیریت شهری تاکنون اقدامات خوبی در جهت رشد این شهر داشته و دولت تدبیر و امید نیز به نیازهای این منطقه توجه کرده است.

وی با اشاره فعالیت هایی که در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید در استان اصفهان صورت گرفته خاطرنشان کرد: فعالیت های گسترده عمرانی و خدماتی در این مدت در استان اصفهان انجام شده افتتاح بیش از 12 هزار پروژه مصداقی از این خدمات است.

استاندار اصفهان ادامه داد: بخش های تولید استان اصفهان به دلیل سوء مدیریت های گذشته دچار مشکل شده بودند که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اقداماتی صورت گرفت و تسهیلات بانکی به 900 واحد تولیدی داده شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دولت در تقویت زیرساخت ها و رفع مشکلات مردم برنامه های زیادی را اجرا کرد که نتایج خدمات کلان دولت به کل کشور رسیده  است.

کد خبر 618045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha