دیدار و تجلیل از بیش از ۱۷۰۰ نفر از مادران شهدا در گلستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل خانواده و امور بانوان استانداری گلستان گفت: در روز بزرگداشت شهدا، از یکهزار و ۷۲۷ نفر از مادران شهدا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، کلثوم غفاری، مدیرکل خانواده و امور بانوان استانداری گلستان امروز ( 26 اسفند) در آخرین جلسه شورای اداری استان با اشاره به گرامیداشت روز شهید گفت: روز گذشته همزمان با روز بزرگداشت شهدا، به صورت هماهنگ از یکهزار و 727 مادر شهید دیدار و قدردانی شد.

 

وی با بیان اینکه همه مدیران استان در این برنامه حضوری موثر و پرشور داشتند، افزود: امسال طرح دیدار با مادران شهدا با حضور مدیران مختلف برگزار شد تا بتوانیم از مادران شهدا تقدیر کنیم و در جهت تکریم آنان گام برداریم.

 

مدیر کل خانواده و امور بانوان استانداری یادآور شد: جلسه های متعددی برای برگزاری این برنامه در سطح مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ادارات برگزار شد و 150 مدیرکل، شهردار، ائمه جمعه و جماعات، روسای سازمان ها و... در این برنامه مشارکت داشتند.

 

به گفته وی، در شهر گرگان نیز مسئولان و مدیران با 250 مادر شهید دیدار کردند و آنان را مورد تفقد قرار دادند.

 

غفاری با بیان اینکه الگوی مادران شهدا، حضرت زینب (سلام الله علیها) و ائمه اطهار (علیه السلام) است، گفت: باید با اجرای برنامه های مختلف قدردان مادران شهدا باشیم و همواره آنان را تکریم کنیم.

 

کد خبر 617705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha