اولین سالن فرهنگی ورزشی مسجد محور افتتاح شد

خبرگزاری شبستان:اولین سالن فرهنگی ورزشی مسجد محور به نام شهدای آتش نشان محور با حضور مسئولین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، رفیعی مدیر عامل سازمان فرهگی ورزشی شهرداری قم در مراسم افتتاح سالن فرهنگی ورزشی شهدای آتش نشان با ابراز خرسندی از افتتاح این سالن گفت: افتتاح چنین سالنی در این منطقه که با کمبود امکانات ورزشی مواجه است کار ارزشمندی است.

 

وی با قدر دانی از  تلاش قرارگاه منتظران شهادت در راه اندازی این سالن گفت: خدا را شاکریم که کمبود سالن ورزشی این منطقه با اففتاح این سالن تا حدود زیادی مرتفع شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعید روحانی عضو شورای اسلامی شهر قم و مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان قم نیز در ادامه ی این مراسم گفت: قرارگاه منتظران شهادت یکی از بهترین مکان هایی است که کار فرهنگی می کنند و اطمینان دارم و امیدوارم که ان شاء الله از این سالن بهترین بهره را می برند.

ملایی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه باید به جوانان بسيجي اعتماد كنيم تصریح کرد: الحمدالله در اين منطقه جوانان بسيجي با فكر بسيجي در حال كار فرهنگي هستند که جای تقدیر دارد.

 

در پایان این مراسم حکم مشاور مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به مسلمی فر مسئول قرارگاه منتظران شهادت اهدا شد.

 

لازم به ذکر است مدحیه سرایی به مناسبت  ولادت  با سعادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) از جمله برنامه های افتتاحیه سالن فرهنگی ورزشی مسجد محور شهدای آتش نشان بود.

 

 

 

کد خبر 617672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha