فعالیت ۱۰ هزار نیروی داوطلب در طرح نوروزی هلال احمر

خبرگزاری شبستان:دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از فعالیت ۱۰ هزار نیروی داوطلب در طرح نوروزی هلال احمر در نوروز ۹۶ خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، مصطفی محمدیون، دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان اصفهان و آیین افتتاحیه دو پایگاه امداد و نجات بین شهری به طرح های نوروزی هلال احمر اشاره کرد و اظهارداشت: بیش از هزار و 300 پایگاه برای خدمات رسانی به مسافران توسط اعضای هلال احمر در سطح کشور ایجاد شده است.

وی افزود: خدمات این پایگاه ها که شامل امدادگران و نیروهای راهنمایی و مسافران و ایمنی و سلامت است با حضور نیروهای جوان است که تعداد پایگاه های هلال احمر در سال 96 نسبت به نوروز 95 رشد 10 درصدی داشته است.

محمدیون با اشاره به فعالیت نیروهای جوان که در اجرای طرح نوروزی همکاری دارند، تصریح کرد: نیروهای جوان هلال احمر در طرح نوروزی همکاری می کنند که 10 هزار نیروی داوطلب همکاری در اجرای طرح نوروزی دارند.

وی اضافه کرد: 50 هزار نفر نیروی امدادگر در سطح کشور در قالب پایگاه های امداد و نجات جاده ای در ایام نوروز همکاری دارند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعال سازی تیم بالگرد امداد و نجات هلال احمر خاطرنشان کرد: خدمات امدادی هلال احمر به وسیله بالگردها و تیم های هوایی در مقایسه با نوروز 95 رشد 40درصدی دارد.

کد خبر 617592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha