ضرورت تقویت جبهه اقتصادی کشور/ حقوق میلیاردی مربی فوتبال در مقابل بیکاری کارگران است

خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت اصفهان گفت: جبهه اقتصادی کشور با اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی روز جمعه اصفهان اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی راهبرد جدی برای رشد اقتصادی کشور و رفع معضلات این بخش است.

وی افزود: دشمن همواره در پی ایجاد محدودیت و مشکلات اقتصادی است و جبهه اقتصادی کشور با اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی باید تقویت شودکه این کار موجب پیشرفت و رشد اقتصادی و مانع از تحقق برنامه های دشمن خواهد شد.

 

حجت الاسلام رهبر با اشاره به واردات کالا به کشور تصریح کرد: ورود کالاهای خارجی به کشور با وجود کالاهای داخلی صدمه ای جدی برای عرصه تولید کشور است و این مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده و نباید چنین اتفاقی رخ دهد.

 

وی ادامه داد: حمایت از تولیدات داخلی، تقویت تولیدات و حرکت در جهت کارآفرینی و تامین نیازهای جامعه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع نیازهای اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 

وی از پرداخت حقوق میلیاردی به مربی خارجی فوتبال انتقاد کرد و گفت: حقوق میلیاردی مربی فوتبال در مقابل بیکاری و حقوق اندک کارگران است که این کارها در کشور زیبنده نیست و مغایر با برنامه های اقتصاد مقاومتی است.

 

امام جمعه موقت اصفهان به تقوای سیاسی در بین مسئولان و مردم جامعه اشاره کرد و و گفت: تقوای سیاسی یکی از مهمترین نیازهای جامعه است و اگر در بین مردم و مسئولان تقوای سیاسی حاکم باشد آنگاه دشمن شناسی، شناخت خوب افراد خدمت گذار و حرکت در مسیر واقعی انقلاب اسلامی انجام می شود.

 

وی افزود: تقوای سیاسی بین مردم منجر به انتخاب آگاهانه افراد برای مسئولیت ها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی می شود و مسائل حزبی و گروهی و قومی و قبیله ای مصدر و اساس انتخاب افراد نمی شود و مردم با شناخت کامل افراد و توجه به روحیه مسئولیت پذیری آن ها رای می دهند.

 

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به اینکه آموزه های اسلامی اساس انتخاب افراد برای مسئولیت ها باشند، اظهارکرد: افرادی برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی باید انتخاب شوند که دغدغه حل مشکلات مردم و رشد کشور را داشته باشند.

وی اضافه کرد: آموزه های اسلامی ویژگی های مسئول خدمتگذار را تبیین کرده و اگر ملاک آموزه های اسلامی در انتخاب مسئولان باشند آنگاه شاهد رشد و پیشرفت خوبی در جامعه بر اساس انتخاب مسئولان خدمت گذار هستیم.

کد خبر 616106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha