تجلیل از خانواده‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرکرد به ۲۲ اسفندماه، سالروز گرامیداشت شهدا و ایثارگران اشاره و عنوان کرد: همه باید از خانواده‌های شهدا تجلیل کنیم، زیرا شهدا و خانواده‌های آنان حق بزرگی بر همه ما دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، امروز(20 اسفند) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان استان در مصلای بزرگ شهرکرد برگزار شد، با اشاره به تفرقه های درون استانی، گفت: این دو دستگی ها نگران کننده است، مردم استان مؤمن و پیرو ولایت هستند اما برخی ها به دلیل منافع شخصی دنبال تفرقه افکنی هستند.

 

وی بر وحدت مسئولان با توجه به پیشرو بودن انتخابات تأکید کرد و افزود: گروه های مختلف به دنبال یارگیری هستند، این یارگیری ها نباید به شکاف در استان تبدیل شود.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب پیرو دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس برای کشور یک گنج است که باید با روایتگری از این دوران، راه را برای آیندگان روشن کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان به 22 اسفندماه، سالروز گرامیداشت شهدا و ایثارگران اشاره و عنوان کرد: همه باید از خانواده‌های شهدا تجلیل کنیم، زیرا شهدا و خانواده‌های آنان حق بزرگی بر همه ما دارند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به آیات سوره مبارکه توبه، مجاهد را جهدکننده در راه خدا و بنده واقعی او دانست و گفت: جهاد باید در تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با جدیت پیگیری شود.

 

وی نتیجه مجاهدت را بهشت دانست و افزود: در عرصه جهاد ممکن است جان و مال و آبروی مجاهد در راه خدا از دست برود اما این معامله با خداست.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به پایان سال 95 و آغاز سال جدید، تصریح کرد: باید سال گذشته خود را واکاوی کنیم که چه نقاط مثبت و منفی داشته ایم و مؤمن کسی است دو روز و دو سالش مانند هم نیست.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره چهارشنبه آخر سال، گفت: این گونه مراسمات که سلامتی ما را دچار نقص می کند خرافات است.

 

کد خبر 616105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha