هزار كانون فرهنگي و هنري در مساجد سيستان و بلوچستان فعاليت دارند

خبرگزاری شبستان:سرپرست دبيرخانه كانون هاي فرهنگي و هنري سيستان و بلوچستان گفت: هزار و ۲۲۶ كانون فرهنگي و هنري در مساجد سيستان و بلوچستان فعاليت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از زاهدان، حجت الاسلام مهدي پودينه سرپرست دبيرخانه كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد سيستان و بلوچستان در ديدار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بيان داشت: هزار و 226 كانون فرهنگي و هنري مساجد در سطح استان فعاليت دارند كه 682 كانون در مساجد شيعه مستقر است.

 

وي با بيان اينكه 914 كانون فرهنگي و هنري در مساجد روستاي و عشايري فعال است، افزود: 70 درصد كانون هاي فرهنگي و هنري در مساجد روستايي مستقر هستند.

 

سرپرست دبيرخانه كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان با تاكيد بر اينكه دولت به مناطق كمتر توسعه يافته نگاه ويژه دارد، تصريح كرد: مساجد ظرفيت عظيم براي جذب جوانان و پرورش نيروهاي ارزشي و انقلابي دارند.

 

حجت الاسلام پودينه خاطرنشان كرد: هم اكنون دوره تربيت مربي مشاوره در سطح استان در حال اجرايي شدن است.

 

وي افزود: متاسفانه يك فضاي آموزشي در خور شان فعاليت كانون هاي تخصصي نداريم كه اميدواريم با مساعدت وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي تحقق پيدا كند.

 

همچنين نماينده چاپخانه داران استان در اين ديدار با بيان اينكه نگاه كارشناسي به صنعت چاپ وجود ندارد، گفت: چاپخانه داران استان از پرداخت ماليات معاف شوند.

      

کد خبر 616096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha