دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه واهمه دارد

خبرگزاری شبستان:  امام جمعه رودسر با اشاره به تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور در جامعه، آن را ثروت و سرمایه عظیم برای کشور دانست و گفت: دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه واهمه دارد و اردوی راهیان نور ابزاری برای مقابله با دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت الاسلام تقی روحانی، امام جمعه رودسر امروز(۲۰ اسفند) در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با توصیه به تقوای الهی، نفس اماره را بزرگترین دشمن انسان دانست و گفت: نفس اماره انسان را گمراه کرده و او را از یاد خدا غافل می کند.

 

وی ادامه داد: انسانی که غرق مادیات می شود نمی تواند نجات یابد.

 

حجت الاسلام روحانی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت حضرت ام البنین اظهار کرد: مادران شهدای ما نیز از ایشان الگو گرفته و فرزندان خود را در راه نجات اسلام و کشور فدا کردند.

 

وی در ادامه به چهارشنبه سوری اشاره و بیان کرد: این رسم پریدن از آتش مخالف با اصول ماست و روح اسلام از آن بیزار است زیرا موجب آسیب بسیاری از افراد می شود.

 

امام جمعه رودسر با تاکید بر مراقبت از فرزندان گفت: نباید اجازه دهیم چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل شود.

 

وی با اشاره به جشن نیکوکاری و کمک به محرومان افزود: مردم رودسر در این جشن ۶۲ میلیون تومان کمک کردند.

 

حجت الاسلام روحانی تاسیس کمیته امداد و بنیاد شهید و امور ایثارگران را از یادگارهای امام راحل دانست و گفت: ۷۲۱ شهید در شهرستان رودسر وجود دارد که رسیدگی به خانواده این شهیدان وظیفه همگان است.

 

وی ادامه داد: خانواده شهیدان حق بزرگی بر نظام دارند و نباید آنها را تنها گذاشت و فراموش کرد.

 

امام جمعه رودسر با اشاره به تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور در جامعه، آن را ثروت و سرمایه عظیم برای کشور دانست و گفت: دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه واهمه دارد و اردوی راهیان نور ابزاری برای مقابله با دشمن است.

 

وی با تاکید بر پشتیبانی و اطاعت از ولایت فقیه اذعان کرد: منویات رهبری  یک راهبرد و راهنما برای ماست و باید اقتصاد مقاومتی را در جامعه عملی سازیم.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه دشمن در حال برنامه ریزی در انتخابات است افزود: مردم باید بیدار و هوشیار باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن بداند ملت ایران گوش به فرمان رهبری است و توطئه های آنهاهیچ تاثیری در این ملت نخواهد داشت.

 

کد خبر 616083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha