۲۳ هزار باب کانون فرهنگی و هنری در سطح کشور فعالیت می کنند

خبرگزاری شبستان:معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور از فعالیت ۲۳ هزار باب کانون فرهنگی و هنری در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور شب گذشته(19 اسفند) در حاشیه آیین بزرگداشت بیست و چهارمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از مصوبه 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 72 تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان فراگیرترین شبکه فرهنگی در کشور آغاز شد.

 

وی به اجرای طرح تلاوت نور به عنوان یک طرح کشوری اشاره کرد و گفت: این طرح به همت کانون های مساجد در 30 هزار مسجد اجرا می شود.

 

این مقام مسوول از اجرای 7 هزار جلسه تفسیر قرآن در سطح کانون های مساجد کشور خبر داد و یادآور شد: 2 هزار باب کتابخانه مساجد هم در حال فعالیت هستند.

 

جعفری به دوره های آموزشی به همت کانون های مساجد برای مدیران و فعالان کانونی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: دوره های گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی امسال با حضور یک هزار و 600 تن از ائمه جماعت و 3 هزار فعال کانونی اجرا شد.

 

به گفته معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد این کانون ها دستاوردهای قابل توجهی در عرصه ها قرآنی، فرهنگی و اجتماعی دارد.

 

 

کد خبر 616048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha