فضای مجازی ابزاری کاربردی برای کانون های مساجد است

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: فضای مجازی ابزاری کاربردی و راهبردی برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در انتقال مفاهیم فرهنگی و دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علی رحمانی، فرماندار شهرستان تیران و کرون در همایش کانون های مساجد تیران و کرون به موضوع فضای مجازی اشاره کرد و اظهارداشت: فضای مجازی فرصت خوبی برای انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی است که باید از آن استفاده شود.

وی افزود: فضای مجازی ابزاری کاربردی و راهبردی برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در انتقال مفاهیم فرهنگی و دینی است که کانون های فرهنگی و هنری مساجد با ترفند خاص می تواند اهداف دینی و فرهنگی خود را دنبال نمایند.

رحمانی با اشاره به اینکه با مدیریت فضای مجازی قادر به استفاده بهنیه از این ظرفیت هستیم، تصریح کرد: عدم مدیریت مناسب از فضای مجازی بحران هایی را به دنبال دارد که بحران های آن بعضا غیرقابل جبران است اما مدیریت آن یک فرصت است.

وی بر اهمیت کار تشکیلاتی و مسئولیت دهی به اعضای کانون های مساجد تاکید کرد و گفت: کار تشکیلاتی وسازمانی به رشد فرهنگی، اجتماعی افراد کمک می کند و فرصتی برای نظامند شدن فعالیت های کانون ها و تقویت هویت فردی جوان و نوجوان است.

رئیس هئیت هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد تیران و کرون اضافه کرد: مسئولیت دهی بر اساس توانایی و علاقه افراد باید باشد و سلسله مراتب نیز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 616038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha