بیت امام (ره) پذیرای بیش از سه هزار مسافر نوروزی

خبرگزاری شبستان:حجت الاسلام مرودشتی گفت:امسال با توجه به همزمان شدن نوروز و میلاد پر خیرو برکت حضرت زهرا (س)و فرزند بزرگوارش حضرت امام(ره) و برگزاری نمایشگاه های مختلف در مجموع  پیش بینی می‌شود خمین پذیرای بیش از ۴۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی باشد.

حجت الاسلام مرودشتی مدیر بیت تاریخی امام خمینی(ره) و مؤسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) در خمین در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری  شبستان از اراک در مورد برنامه های ایام عید بیان داشتند : امسال تدابیر لازم برای پذیرایی از میهمانان  نوروزی  از 28 اسفند تا 14 فروردین ماه در نظر گرفته شده و پیش بینی می شود خمین و بیت تاریخی امام راحل(ره) پذیرای روزانه بیش از2500 تا 3500  نفر مسافر نوروزی باشد .

 

 

وی افزود:امسال با توجه به همزمان شدن نوروز و میلاد پر خیرو برکت حضرت زهرا (س)و فرزند بزرگوارش حضرت امام(ره) و برگزاری نمایشگاه های مختلف در مجموع  پیش بینی می‌شود خمین پذیرای بیش از 40 هزار گردشگر داخلی و خارجی باشد.

 

 
 مرودشتی در ادامه  افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته  بیت و مجموعه فرهنگی در اختیار همه مشتاقان و علاقه مندان می باشد  و سعی برآن است از این ظرفیت مناسب برای معرفی شخصیت و سیره عملی و نظری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای گردشگران و نیز نسل جوان و نوجوان که برای بازدید به بیت تاریخی امام راحل(ره) می‌آیند بهره گیریم.

 

 

وی افزود:در حال حاضر تمامی بهسازی و بازسازی لازم این مجموعه انجام شده و فضا برای پذیرایی میمانان نوروزی در حال آماده سازی است.

 

 

مرودشتی برگزاری نمایشگاه عکس از تولد تا رحلت امام در غالب 80 قطعه عکس، همکاری در برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های شهرستان خمین در 40 غرفه، استفاده از دو دستگاه وب کیوسک جهت آشنایی مراجعین با شخصیت حضرت امام (ره) وتصاویر منتخب بیت و حضرت امام و کتب ایشان در این دستگاه ، پذیرایی با چای از کلیه بازدید کنندگان از بیت ، تهیه و توزیع 5 هزار بسته فرهنگی جهت بازدید کنندگان و بازدید به صورت رایگان از7:30 الی 19:30 برای مسافرین و بازدید کنندگان و معرفی مجموعه توسط راهنمای مستقر در بیت از  برنامه های این ایام دانست.

کد خبر 614890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha