ثبت نام ۵۱ داوطلب نمايندگي براي انتخابات ميان دوره اي مجلس در غرب هرمزگان

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: ۵۱ داوطلب نمايندگي در انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابيه غرب هرمزگان ثبت نام كردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی استانداری، بهروز اكرمي افزود: از این شمار 31 نفر در مرکز حوزه انتخابیه بندرلنگه و 20 نفر در وزارت کشور نام نویسی کرده اند.

 

وي ادامه داد: از میان ثبت نام شدگان 49 نفر مرد و 2 نفر زن هستند و بزرگترین فرد ثبت نام شده 60 سال و کوچکترین فرد 30 سال سن دارد و همچنین 30 نفر متولد استان هرمزگان و 21 نفر از استان های دیگر نام نوشته اند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان تصريح كرد: مدرک تحصیلی 44 نفر از ثبت نام شدگان كارشناسي ارشد، پنج  نفر دکتری و دو نفر حوزوی است.

 

اكرمي خاطرنشان كرد: 13 نفر از ثبت نام شدگان کارمند، 10 نفر فرهنگی ، هفت نفر دانشگاهی ، پنج نفر وکيل و بازنشستگان و بقیه در دیگر مشاغل فعال هستند.

 

وي گفت: همزمان با ثبت نام کار استعلام از مراجع چهارگانه توسط هایت اجرایی آغاز شده و رسیدگی به صلاحیت اولیه آنها در هیات های اجرایی و با حضور هیات نظارت آغاز شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان اضافه كرد: از تاریخ 25 اسفندماه نتایج تایید و یا رد صلاحیت افراد از هیات نظارت به فرماندار مرکز حوزه انتخابیه اعلام می شود و از تاریخ 26تا 29 اسفندماه داوطلبان رد صلاحیت شده می توانند اعتراض خود را اعلام واز 30 اسفند95 تا 19 فروردین 96به شکایت آنان رسیدگی و مجدد به فرمانداری بندرلنگه ابلاغ می شود.

 

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه ، پارسیان و بستک با جمعیتی حدود 250 هزار نفر است و این حوزه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شوراي اسلامی است.

کد خبر 614814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha