برای تحقق «مسجد برقرار» تلاش می کنیم

خبرگزاری شبستان: معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، با بیان اینکه برای تحقق «مسجد برقرار» تلاش می کنیم، از برگزاری دوره آ‌موزشی «اخلاق ارتباطات» و «احکام خاص مسجد و قرآن» ویژه خادمین مساجد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام علی نوری، در سومین همایش «خادمان بهشت» که مصلی شهر ری برگزار شد، به ارایه گزارشی در مورد فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در سال گذشته برای خادمین مساجد پرداخت و گفت: برگزاری دوره تخصصی بهداشت و ایمنی و حفاظت مسجد، ارسال بسته خانه کرامت و برگزاری همایش فعالان آموزشی خدام از جمله این اقدامات بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته پرونده 510  نفر از خادمان مساجد تشکیل شد و حکم آنان نیز در سامانه مرکز رسیدگی به امور مساجد صادر شد، افزود: سال آینده تلاش می‌کنیم که اطلاعات‌مان از خدام مساجد را کامل کنیم و علاوه بر آن ارائه خدمات درسی برای فرزندان خدام نیز از سال 95 آغاز شده است و در سال آینده هم با همکاری نواحی هفده گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه خواهد داشت.

 

معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، طرح خادمان افتخاری، تلاش در راستای دستیابی به «مسجد برقرار» و باز بودن در مساجد برای مدت طولانی و تهیه لباس فرم واحد برای خدام مساجد را از جمله اقداماتی برشمرد که از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد با همراهی خادمان مساجد مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

نوری اظهار کرد: رویکرد ما در برنامه آموزشی سال 96 برای خدام مساجد دو موضوع «اخلاق ارتباطات» و «احکام خاص مسجد و قرآن» خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 614788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha