اسلام  قطب قدرت در دنیا/ انقلاب اسلامی سلاح های دنیای غرب را ناکارآمد کرد

خبرگزاری شبستان: فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶قدس گیلان بیان اینکه امروزه در دنیا، هندسه قدرت متحول شد، افزود: اسلام به عنوان یک قطب قدرت در دنیا مطرح شده است.

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، سردار محمدعلی حق بین، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان صبح امروز(15اسفند) در همایش بیست و چهارمین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در مجتمع شهید مطهری انزلی اظهار داشت: بعد از 1400 سال اسلام باری دیگر به حاکمیت رسید.
 
وی با بیان اینکه امروزه در دنیا، هندسه قدرت متحول شد، افزود: اسلام به عنوان یک قطب قدرت در دنیا مطرح شده است.
 

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به اینکه روزی استکبار جهانی اجازه اینکه کلمه اسلام را بر زبان جاری کنیم نمی داد، گفت: دشمن، اسلام را پشت دیوار مدرن خفه کرده بود و هر روزی که دلشان می خواست بر جنازه اسلام شلاق می زدند.

 
سردار حق بین تصریح کرد: امروز اسلام از یک منشور خارج شده و در حال پیشروی و فتح قله های بزرگ است که همه ما شاهدیم. 
 
وی با بیان اینکه امروز اقامه نماز در دنیا ممکن شده و این حقیقت به عنوان یک الگو پذیرفته شده است؛ خاطرنشان کرد: هنر امام راحل و عظیم الشان این بود که دشمنان را در چشم مسلمانان حقیر کرد.
 
 فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه ما به خط قرمزهای دشمنان نزدیک شده ایم، اظهار داشت: روزی اسرائیل را به عنوان قدرت اول دنیای خاورمیانه و آسیا به رخ ما می کشیدند اما امروز ما توانسته ایم آستانه تحمل آمریکایی ها را به شدت پایین بیاوریم.
 
 
سردا حق بین با تاکید بر اینکه اگر در جامعه ای آستانه تحمل پایین بیاید انقلاب ها تغییر می کنند و مردم به سمت و سویی دیگر می روند، افزود: امروز در دنیا هر کسی جهان اسلام در دستش باشد می تواند به سمت جهانی شدن و قدرت اول در دنیا قدم بردارد.
 
 
وی با بیان اینکه ما درحال شکستن آرایش دشمن در غرب آسیا و جهان اسلام هستیم، گفت: استکبار بیش از 100 سال همه توان های دنیا را جمع و سرمایه گذاری کرد اما امروز این آرایش در حال شکستن است.
 
 
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز دشمن قدرت ما را درک کرده است، تصریح کرد: دشمن به خوبی فهمیده ما امروز به قدرت رسیده ایم و به همین علت به مساجد حمله ور شده است.
 
 
سردار حق بین، اوج پیروزی های ما را در سوریه دانست و  خاطرنشان کرد: سپاه انقلاب اسلامی در آن طرف مرزها دشمنان را به چالش بزرگ دعوت کرده است.
 
 
وی اظهار داشت: دشمنان از قدرت می ترسند لذا باید در کنار یکدیگر نقشه ای که دشمنان با پول و ثروت دنیای غرب در کشور سوریه کشیده اند را نابود کنیم.
 
 
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی سلاح های دنیای غرب را در سوریه ناکارآمد کرد، افزود: دنیای غرب به اجبار هزینه های هنگفتی را پرداخت کرد و داعش را به وجود آورد زیرا همه آنچه ساخته بودند از کارایی افتاد به همین دلیل خود وارد صحنه شدند.
 
سردار حق بین با تاکید بر اینکه باید از عمق استراتژی خود دفاع کنیم، گفت: برای زنده ماندن و برای اینکه بتوانیم از مرز خود دفاع کنیم هر آنکسی که فریاد مظلومیت او بالا می رود باید به داد آنها برسیم.
 
وی تصریح کرد: بنای دنیای غرب بر این بود که طی 6 ماه به اهدافی که طراحی کرده بودند دست یابند و کشورهای مسلمان را تحت سلطه خود بگیرند اما همه این نفشه ها نفش بر آب شد.
 
 فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان خاطرنشان کرد: دشمن با انتخاب مسیرهای حلب، رغه، موصل و ایران می خواست به هر شکل ممکن قدرت اول را برای خود حفظ کند اما بیداری مسلمانان این اجازه را نداد.
 
 
سردار حق بین با بیان اینکه دشمن در وهله دوم جنگ سنی و شیعه را به راه انداخت که باز هم با شکست مواجه شد؛ اظهار داشت: امروز مجبور شدند چهره واقعی خود را به دید بگذارند و در صددند ریشه اسلام را بزنند اما باز به یاری خداوند این کارشان هم مستحکم نماند.
 
وی افزود: دشمن وقتی شاهد نقش بر آب شدن کلیه نقشه هایش شد، به پاره کردن و سوزاندن قرآن روی آورد تا به اعتقادات مسلمانان رسوخ کنند.
 
 فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: ملت همیشه بیدار ایران به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری همیشه در برابر توطئه های دشمنان قد علم خواهد کرد .
کد خبر 614717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha