اعزام ۱۸۰ دانشجوی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای گیلان به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت از اعزام ۱۸۰ دانشجوی دانشکده‌های فنی استان در قالب ۵ اتوبوس به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

آرش بهار، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ، اظهار کرد: دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان همه ساله با توجه به ضرورت شناخت دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت اقدام به برگزاری اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری این اردوی راهیان نور به صورت هماهنگ با محوریت دانشکده شهید چمران رشت برگزار می‌شود، تاکید کرد: 180 دانشجو در قالب 5 اتوبوس به این اردوها اعزام می‌شوند.

بهار تصریح کرد: اردوی راهیان نور دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای گیلان از تاریخ 15 تا 21 اسفند ماه جاری به مقصد قرارگاه شهید حبیب‌الهی اهواز برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت با اشاره به اینکه 80 دانشجو از دانشکده فنی شهید چمران رشت، 40دانشجو از دانشکده فنی دختران دکتر معین رشت و 20 دانشجو از دانشکده فنی میرزاکوچک خان صومعه سرا به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند، افزود: همچنین 40 دنشجو نیز از دانشکده‌های فنی شهید خدادادی انزلی،  سید الشهدا رستم آباد، شهید رجایی لاهیجان و امام جعفرصادق(ع) آستانه به این اردوهای معنوی اعزام می‌شوند.

وی اذعان کرد: اردوهای راهیان نور دانشجویی با همکاری سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان و دانشکده های فنی و حرفه ای استان و هماهنگی ستاد راهیان نور دانشگاهیان استان به مدت 7 روز برگزار می‌شود.

کد خبر 614616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha