دستاوردهای انقلاب برای جوانان تبیین شود/ سختگیری های گمرک سازنده نیست

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از بیش برای جوانان کشور تبیین و تشریح شود تا اینکه آگاهی آن ها نسبت به نظام افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان اظهارداشت: دهه فجر انقلاب اسلامی در پیش است که امسال با میلاد حضرت زینب(س) و شهادت حضرت زهرا(س) توام شده که از ظرفیت های این دو مناسبت مذهبی استفاده شود و حرمت شهادت حضرت زهرا(س) نیز نگه داشته شود.

وی افزود: اطلاع رسانی از فعالیت های انقلاب، بیان رشادت ها و اتفافات دوران انقلاب با شهادت حضرت زهرا(س) هیچ منافات و مشکلی ندارد و با حفظ حرمت ایام این مناسبت مراسم های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شود.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از بیش برای جوانان کشور تبیینن و تشریح شود تا اینکه آگاهی آن ها نسبت به نظام افزایش یابد و دشمن در بین مردم شبه ایجاد نکند که نظام دستاوردی نداشته و دولت های انقلاب بودجه ها را فقط از بین برده اند.

وی ادامه داد: تمامی دولتمردان در طول انقلاب اسلامی سعی بر خدمت به مردم داشته اند و قصد تخریب و از بین بردن پول و اعتبارات کشور را نداشته اند و نباید بگذاریم دشمن از چنین فرصت هایی استفاده کند.

امام جمعه اصفهان با انتقاد از اینکه برخی بدون توجه به نکات مثبت و خدمات ارزشمند فعالیت های نظام و دولت را زیر سوال می برند، تصریح کرد: باید نگاه همه جانبه نسبت به موضوعات مختلف جامعه داشته باشیم و نباید اقدام موثر را نادیده بگیریم.

وی با بیان اینکه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مربوط به مردم است و مردم در گرامیداشت آن خودجوش به صحنه می آیند، اظهارکرد: جهش های علمی، اقتصادی، نظامی سیاسی و اجتماعی کشور ناشی از دستاوردهای نظام است و مردم به خوبی نسبت به آن ها آگاهی دارند که چه تغییراتی در کشور ایجاد شده و لازم است این اطلاع رسانی به مردم صورت بگیرد.

آیت الله طباطبایی نژاد به سالروز تاسیس گمرک نیز اشاره کرد و گفت: سازمان گمرک در جهت حفظ منافع کشور خدمات گسترده ای را انجام می دهند اما سختگیری های گمرک سازنده نیست  و باید قوانین و برنامه های آن ها تسهیل کننده نیز باشد.

وی اضافه کرد: سخت گیری ها موجب ورود غیرقانونی اجناس به کشور شده و اگر با برنامه ریزی دیگری فعالیت کنند و کنترل اجناس تغییر یابد آنگاه فرار از گمرک نیز کاهش می یابد.

کد خبر 602975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha