آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشور نقش موثری دارد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه سنندج، با اشاره به اهمیت نقش آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان در جامعه گفت: آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشور نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه شهرستان سنندج، امروز(1 بهمن) در خطبه های نماز جمعه که با حضور نمازگزاران در سنندج برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشور نقش موثری دارد زیرا این نهاد در رشد فکری و جسمی دانش آموزان بسیار تاثیر گذار است.

 

وی در ادامه با اشاره به سالگرد تشکیل شورای آموزش و پرورش، افزود: شورای آموزش و پرورش نقش مهمی در پیشرفت دانش آموزان در جامعه دارد.

 

ماموستا خدایی اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش باید با برنامه ریزی درست، زمینه های  پیشرفت را برای آینده سازان کشور بیشتر از گذشته فراهم کند.

 

وی افزود: آموزش و پرورش بزرگترین نهاد فرهنگی تاثیرگذار در جامعه است، زیرا این نهاد فرهنگی در مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارد و همه باید از آن حمایت کنیم.

 

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به اهمیت دوران جوانی در زندگی تصریح کرد: جوانان قدر جوانی خود را بدانند و از عمرشان به بهترین نحو در راه  پیشرفت دین اسلام و آبادانی کشورشان استفاده کنند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: خداوند سه صفت را برای اهل ایمان ذکر کرده است، یکی تلاوت قرآن کریم با تدبر و تعقل است و دومین صفت، ادا کردن نماز به موقع و سومی نیز صفت انفاق است که هر سه انجام دادن این صفت برای انسان مسلمان ضروری می باشد و همه ما برای انجام این صفات نهایت تلاش را کنیم.

 

کد خبر 602971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha