جشن های انقلابی مردمی برگزار شود

خبرگزاری شبستان:امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی متعلق به جناح خاصی نیست، بر ضرورت مردمی برگزار شدن جشن های انقلاب در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیتالله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبههای نماز جمعه این هفته شهر زنجان، اظهار کرد: قانون مصونیت مستشاران خارجی در ایران از سوی حسنعلی منصور به تصویب رسد که این فرد به عنوان یکی از مهره های آمریکا به عنوان نخست وزیر انتخاب شد.

 

امام جمعه زنجان به اعتراض های علما و گروه موتلفه به این قانون اشاره کرد و ادامه داد: شهید بخارایی حسنعلی منصور را به درک واصل کرد.

 

خطیب جمعه زنجان به مناسبت 4 بهمن و سالروز اشغال نظامی مهرآباد اشاره کرد و گفت: رژیم پهلوی با اطلاع از جدیت امام راحل برای حضور در ایران فرودگاه را بست.

 

به گفته آیت الله خاتمی، مردم و علما در دانشگاه تهران به نشانه اعتراض تجمع کردند که به گشوده شدن فرودگاه منجر شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت 6 بهمن و جنگ دشمنان از جبهه غرب و جنوب در کردستان و خوزستان اشاره کرد و یادآور شد: صدام تلاش می کرد تا در پنج روز جنگ را به نفع خود تمام کند که با ایجاد جبهه سوم در منطقه آزاد آمل و محاصره مراکز حساس انقلاب تصمیم داشت به هدف خود برسد که بصیرت مردم آمل این نقشه را ناکام کرد.

 

وی به دشمنی سی و هشت ساله آمریکا با ایرام اشاره کرد و گفت: این توطئه ها به جهت ترس استکبار از اعتقادات و باورهای مردم ایران است.

 

امام جمعه زنجان به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه «هر جا صبر کرده و ایستادگی نشان داده ایم، خداوند عجر ما را زائل نکرده است و هر جا وادادگی نشان دادیم، ضربه خورده ایم و آنجا اخلال به وجود آمد» اشاره کرد.

 

وی فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب را مورد توجه قرار داد و افزود: دهه فجر متعلق به هیچ جناحی نیست و باید به صورت باشکوه و مردمی برگزار شود.

 

آیت الله خاتمی با ابراز تاسف برای حادثه پلاسکو و تسلیت به خانواده آتش نشانان ادامه داد: باید هشدارهای ایمنی مورد توجه قرار گیرد تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

کد خبر 602950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha