مناجات شعبانیه در مسجد اهل بیت (علیهم السلام) سمنان طنین انداز می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی هنری همت مسجد اهل بیت (علیهم السلام)سمنان از برگزاری مناجات شعبانیه با محوریت این کانون خبرداد.

مجتبی نقاشیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان با تبریک ایام شعبانیه گفت: این کانون به مناسبت اعیاد شعبانیه برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

 

وی با اشاره به برگزاری مناجات شعبانیه در مسجد اهل بیت (علیهم السلام) سمنان توسط کانون همت اظهارداشت: این برنامه با نوای حاج مهدی منصوری برگزار می شود.

 

نقاشیان تصریح کرد: این برنامه همراه با بزرگداشت شهدای مدافع حرم بعد از نماز مغرب وعشاء امشب 22 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری همت مسجد اهل بیت (علیهم السلام)سمنان گفت: ماه شعبان ماه دعا، مناجات و نیایش بندگان و ماه ورود به مهمانی خدا است که قرائت دعاها و مناجات های متعددی همانند مناجات شعبانیه در این ماه از جانب اهل بیت(علیهم السلام) تاکید شده است.

 

وی با اشاره به فضیلت این مناجات، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با عنوان کمال انقطاع از غیر حق درخصوص مناجات شعبانیه فرموده تمامی اهل بیت (علیهم السلام) به خواندن این مناجات اهتمام داشتند و ادامه می دهد می خواهم به جایی برسم که از همه دست بکشم و تنها به خدا توجه کنم.

 

نقاشیان اضافه کرد: مناجات شعبانیه که منبع الهام‌بخش معارف غنی اسلام است، راه و رسم خودسازی و سیر و سلوک به سمت خدا را به ما می‌آموزد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری همت مسجد اهل بیت (علیهم السلام)سمنان با بیان اینکه زیبا‌ترین و جذاب‌ترین تعابیر در مناجات شعبانیه به کار رفته است افزود: تعابیر این مناجات در جهت بالا بردن روحیه تقوی و توکل به زیبایی مورد توجه قرار گرفته است.

 

کد خبر 543063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha