برپایی چادر طرح «مسیر سبز ساحل پاک» در پارک ملی گلستان

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: در ایام نوروز ۹۵ یکی از طرح‌های در نظر گرفته شده در پارک ملی گلستان، برپایی چادر طرح «مسیر سبز ساحل پاک» است.

احمد دباغیان، مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در ایام نوروز یکی از طرح‌های در نظر گرفته شده در پارک ملی گلستان برپایی چادر طرح مسیر سبز تا ساحل پاک است.

 

وی افزود: این چادر به منظور ارائه اطلاعات زیست محیطی و آگاهی رساندن به مسافران به منظور پاکیزه نگهداشتن محیط زیست پیرامونی آنها در مسیر جاده آسیایی پارک ملی گلستان است.

 

دباغیان تصریح کرد: پاکسازی محیط تفرجگاهها گلشن و آبشار، اهداء پوستر، بروشور و اطلاعات زیست محیطی از جمله خدماتی است که در این چادرها به مسافران نوروزی داده می شود.

 

وی اظهارداشت: اکیپ‌های گشت مسیر سبز ساحل پاک مسیر جاده آسیایی پارک ملی گلستان نیز همانند دیگر گشت های این طرح به صورت شبانه روزی در سراسر استان، مستقر و در حالت آماده‌باش هستند.

 

پاسخگویی گروه پایش و گشت نوروزی حفاظت محیط زیست گلستان در ایام تعطیلات

مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان خاطرنشان کرد: گروه پایش و گشت نوروزی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان در طول تعطیلات نوروزی در زمینه فوریتهای زیست محیطی پاسخگوی مراجعین این دستگاه است.  

 

وی ادامه داد: هم استانی عزیز و میهمانان گرانقدر نوروزی استان می توانند مسائل و مشکلات مرتبط با فوریتهای زیست محیطی شامل: آلودگی های منابع آب،خاک و هوا ناشی از فعالیتهای انسانی، تخلفات شکار و صید و خرید و فروش حیوانات وحشی حمایت شده  در تمامی نقاط استان را به آگاهی گروه پایش و گشت نوروزی این اداره کل برسانند.

 

دباغیان افزود: کارشناسان و محیط بانان فعال در گشتهای نوروزی این اداره کل از طریق شماره  تماس1540 پاسخگوی فوریت های زیست محیطی مراجعین در کوتاه ترین زمان ممکن خواهند بود.

 

کد خبر 532020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha