آمادگی ۷۳۹ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول اسکان مسافران نوروزی اداره کل آموزش و پرورش ایلام از افزایش ۲۲۳ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروز ۹۵ در این استان خبر داد.

نجف عسگری نژاد، ظهر امروز (۲۹ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: پیش از این ۱۲۲ مدرسه با ظرفیت ۵۱۶ کلاس درس برای اسکان و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در این استان در نظر گرفته شده بود.

 

وی، افزود: با توجه به احتمال افزایش حجم مسافران ورودی به این استان، ۱۰ مدرسه به تعداد قبلی (۱۲۲ مدرسه) تجهیز شده برای اسکان مهمانان و مسافران نوروزی اضافه شد که با احتساب این تعداد شمار کلاس های درس در نظر گرفته شده به ۷۳۹ عدد افزایش یافت.

 

عسگری نژاد، تصریح کرد: کلاس ها و مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان نوروزی مسافران بر حسب امکانات و شرایط اسکان به صورت ویژه، الف، ب و ج درجه بندی شده و برای مدارسی که بهترین و مطلوب ترین خدمات و امکانات را در اختیار مسافران قرار دهند، بسته های تشویقی تعلق می گیرد.

 

 مسئول اسکان مسافران نوروزی اداره کل آموزش و پرورش ایلام، گفت: مدارس درجه ویژه دارای تخت، پتو، فرش، تلویزیون، سامانه های گرمایشی و سرمایشی و یخچال، مدارس درجه الف دارای فرش، پتو، تلویزیون و یخچال، مدارس درجه ب نیز دارای فرش، تلویزیون، تلویزیون و یخچال مشترک و مدارس درجه ج نیز فقط دارای فرش و زیرانداز هستند.

 

وی، تصریح کرد: خوابگاه دانشجویی فرهنگیان و همچنین مرکز فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش و زائر سرای مهران نیز کدام به ظرفیت ۲۰۰ نفر برای اسکان کاروان های اردویی فرهنگیان، دانش آموزان، راهیان نور و دیگر کاروان ها تجهیز و آماده شده است.

 

عسگری نژاد، با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی تا ۱۳ فروردین سال آینده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ۱۳۰ نفر از نیروهای آموزش و پرورش استان ایلام برای ارائه خدمات دهی به مسافران نوروزی در ستادهای اسکان بکار گیری شده اند.

 

کد خبر 532015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha