نماینده ولی فقیه در لرستان درگذشت آیت الله مولانا بروجردی را تسلیت گفت

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با صدور پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ غلامرضا مولانا بروجردی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله مولانا بروجرد، آورده است: خبر درگذشت عالم مجاهد، اسوه تقوا و فضیلت، حضرت آیت الله حاج شیخ غلامرضا مولانا بروجردی موجب تاثر و تالم گردید.

 

همچنین در این پیام آمده است: این عالم ربانی پس از بهره مندی از اساتید ارزشمند و عالی حوزه های علمیه نجف و قم عمر پربرکت خود را به تدریس و تبلیغ دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) سپری نمود و آثار علمی متعدد و متنوع از خود به یادگار گذاشت.


در ادامه این پیام نماینده ولی فقیه در لرستان، آمده است: ایشان در سنگر علم، فقیهی وارسته و نویسنده ای صاحب نظر و در سنگر جهاد، مبارزی نستوه و در میدان عمل انسانی زاهد و با تقوا بود که با خطابه های روشنگرانه خود تشنگان معارف اهل بیت (ع) را سیراب نمود.


همچنین در این پیام آمده است: اینجانب ضایعه رحلت این روحانی جلیل القدر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه به ویژه مردم ولایتمدار و عالم پرور شهرستان بروجرد تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان و صبر و اجر را برای بازماندگان و دوستداران این عالم فرزانه مسالت دارم.


 آیت الله غلامرضا مولانا بروجردی محقق و نویسنده معاصر بروجرد شب گذشته در اثر بیماری و کهولت سن به دیار باقی شتافت.

کد خبر 532001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha