مردم بندر آستارا سال نو را در مزار شهدا تحویل می‌کنند

خبرگزاری شبستان: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا گفت: مراسم تحویل سال نو با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهیدپرور بندر آستارا در مزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

ایرج غنی پور، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: مراسم تحویل سال نو ساعت ۸ و صفر دقیقه و ۱۲ ثانیه روز یکشنبه یکم فروردین در گلزار شهدای آستارا برگزار میشود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم سال‌هاست که در بندر آستارا برگزار می‌شود و در آن عموم مردم شهرستان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور می‌یابند، افزود: خواندن دعا تحویل سال، غبارروبی و نثار گل به مقام شهدا و قرائت زیارت عاشورا از جمله برنامه هایی است که در مزار شهدای آستارا اجرا خواهد شد.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا با اشاره به اینکه مزار شهدا زیارتگاه عاشقان است و اگر سال نو را از این زیارتگاه‌ها آغاز کنیم، سال پر برکتی را پیش رو خواهیم داشت، تصریح کرد: امروز پس از گذشت سال ها  از دوران دفاع مقدس هنوز هم شکوه ارزش های مقدس شهدا برای مردم زنده است و به پاس این از خودگذشتگی در مزار شهدا حاضر می‌شوند و برای شهدای شهرشان همچون یک خانواده، لحظات شادشان را با شهدا تقسیم می‌کنند.

 

غنی پور، شهدا را پایه‌گذار عزت و آبروی ایرانیان دانست و گفت: مزار شهدا زیارتگاه عاشقان است و اگر سال نو را از این زیارتگاه‌ها آغاز کنیم، سال پر برکتی را پیش رو خواهیم داشت.

کد خبر 531994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha