راه اندازی کمپ های روستایی با طرح های سنتی در روستاهای هرسین

خبرگزاری شبستان: بخشدار مرکزی هرسین، با اشاره به وجود جاذبه های تاریخی زیبا در شهرستان هرسین، گفت: تمام امکانات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، آذر خسروی بخشدار مرکزی هرسین، پیش از ظهر امروز(27 اسفند) در جلسه ستاد روستایی استقبال از مسافران نوروزی، اظهار کرد: هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری برنامه های متنوع استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان هرسین صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت تابلو معرفی روستاها در جذب گردشگران تأثیر بسزایی دارد، ابراز کرد: دهیاران باید با انجام اقدامات لازم در خصوص جمع آوری نخاله ها و رفع سد معابر در روستاها فضای لازم را برای حضور گردشگران آماده کنند.

 

بخشدار مرکزی هرسین اضافه کرد: با هدف ایجاد فضای شاد و مفرحی برای مسافران و گردشگران نوروزی نیز کمپ های روستایی با طرح های سنتی در برخی از روستاهای شهرستان هرسین برای خدمات رسانی به مسافران مهیا است.

 

به گفته خسروی، دهیاران باید نسبت یه  آماده سازی تفرجگاه ها، فضاهای عمومی روستا و برقراری کشیک های نوروزی اقدامات لازم را انجام دهند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: آماده سازی مساجد بین راهی، اجرای مراسمات سنتی، مناسب سازی نمازخانه های روستایی و همچنین هماهنگی های لازم در خصوص سرکشی از خانواده های معظم شهدا نیز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز است.

 

وی با اشاره به وجود جاذبه های تاریخی زیبا در شهرستان هرسین، بیان کرد: تمام امکانات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان هرسین فراهم شده است.

 

کد خبر 531902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha