طرح جهادی پاکسازی فضای شهری کرمانشاه آغاز شده است/نگین غرب آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه، گفت: در مبادی وروردی و خروجی استان کرمانشاه نیز به منظور راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی کانکس های موقتی برای پاسخگویی به سوالات و راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده است.

افشار عبدی مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به آغاز تعطیلات نوروزی و اقدامات متنوع شهرداری کرمانشاه در استقبال از بهار به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: طرح جهادی پاکسازی فضای شهر کرمانشاه از روز گذشته آغاز شده و تا پایان امروز نیز ادامه دارد.

 

وی گفت: طرح جهادی پاکسازی فضای شهری کرمانشاه با حضور دو هزار نفر از نیروهای خدمات شهری کرمانشاه به منظور زیباسازی شهری و آماده کردن آن برای تعطیلات نوروزی همچنان در حال برگزاری است.

 

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در چهار نقطه شهر کرمانشاه، اظهار کرد: دو محل پارک شرقی و غربی طاقبستان، پارک شبدیز واقع در منطقه 6 و همچنین پارک شاهد در منطقه یک آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

 

عبدی تصریح کرد: در راستای ساماندهی دستفروشان شهر کرمانشاه نیز هشت منطقه برای آنها در نظر گرفته شده و در آنجا به صورت هماهنگ و منسجم مشغول فعالیت هستند.

 

به گفته این مقام مسئول، در مبادی وروردی و خروجی استان کرمانشاه نیز به منظور راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی کانکس های موقتی برای پاسخگویی به سئوالات و راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده است.

 

وی، همچنین از برپایی سفره های هفت سین نوروزی در میادین شهر کرمانشاه خبر داد و ابراز کرد: نصب تابلوهای راهنمای مسافران و همچنین 100 المان زیبای شهری از دیگر اقدامات شهرداری برای استقبال از نوروز است.

 

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه، برطرف کردن نواقص وسایل موجود در پارک ها، نقاشی دیوارهای شهری، تعمیر جداول و همچنین لکه گیری آسفالت ها را از دیگر اقدامات شهرداری کرمانشاه عنوان کرد.

 

عبدی به برگزاری جشنواره های فرهنگی و تفریحی برای مسافران و گردشگران نوروزی در کرمانشاه خبر داد و افزود: سعی می شود با برنامه های شاد و مفرحی خاطرات به یاد ماندنی را برای مسافران و گردشگران نوروزی رقم بزنیم.

 

کد خبر 531887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha