برگزاری نمایش نمادین چوگان برنامه شاخص نوروز در اصفهان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: نمایش نمادین چوگان از برنامه شاخص نوروز۹۵در اصفهان است.

فریدون اله یاری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان اظهارداشت: برنامه ریزی برای استقبال از سه میلیون مسافر در استان اصفهان برای نوروز 95 با همکاری دستگاه های عضو ستاد تسهیلات و هماهنگی سفرهای نوروزی استان صورت گرفته است.

 

وی افزود: هماهنگی برای اسکان، ارائه خدمات، تامین امنیت و سلامت مسافران از برنامه هایی است که دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفر استان اصفهان انجام داده و خدمات رسانی آن ها تا 15 فروردین ادامه دارد.

 

اله یاری با اشاره به برنامه های شاخص ایام نوروز در اصفهان گفت: : نمایش نمادین چوگان از برنامه شاخص نوروز 95 در اصفهان است که در محل میدان تاریخی حضرت امام (ره) شهر اصفهان با همکاری هیئت های ورزشی انجام می شود.

 

وی ادامه داد‌: چوگان از فعالیت های ورزشی تاریخی و ایرانی است که مورد استقبال بسیاری از افراد نیز می باشد که اجرای نمادین آن برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر این ورزش انجام می گیرد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز نقالی گری، شعرخوانی، فروش صنایع دستی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری و برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در بخش های مختلف استان اصفهان انجام می شود.

 

کد خبر 531882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha