تجهیز رسانه بومی در تثبیت فرهنگ ارزشی و ولایی ضرورتی اجتناب ناپذیر است

خبرگزاری شبستان:استاندار خراسان رضوی در آئین بهره برداری از طرحهای فنی و عمرانی صداوسیمای خراسان رضوی گفت:تجهیز رسانه بومی در تثبیت فرهنگ ارزشی و ولایی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،مهندس علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در آئین بهره برداری از طرحهای فنی و عمرانی صداوسیمای خراسان رضوی رسانه را تریبون عمومی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: با توجه به تغییرات جدی که در کمیت و کیفیت محتوای رسانه ها در فرا مرزها ایجاد شده است تجهیز رسانه بومی و محلی در تثبیت و انسجام فرهنگ ارزشی و ولایی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 

رشیدیان تأکید کرد: رسانه های ماهواره ای و شبکه های مجازی با تمام توانایی که به کار گرفته اند نتوانسته اند از پایگاه اجتماعی نظام ما که نظامی مبتنی بر تفکر ارزشی و الهی است کم کنند لیکن نباید در تقویت و حمایت رسانه های داخلی و بومی خود غفلت کنیم.

 

وی تقویت هویت ملی، وفاداری ملی و گسترش اعتماد اجتماعی را تنها از بستر کار فرهنگی صحیح و متناسب با ذائقه امروزین مخاطب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی چه در ابعاد محتوایی نظیر تولید انیمیشن و پخش برنامه هایی مخاطب محور و چه در مسیر مشارکت افزایی مردم در رخدادهای سیاسی کشور نظیر انتخابات خوش درخشید که جای تقدیر دارد.

کد خبر 531873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha