جاذبه های گردشگری زنجان به مسافران نوروزی معرفی می شود

خبرگزاری شبستان:شهردار زنجان به اقدامات شهرداری برای معرفی جاذبه های گردشگری به مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: کمپین دعوت از مردم ایران برای سفر به زنجان برای نخستین بار اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حبیب یگانه، شهردار زنجان شب گذشت(26 اسفند) در مراسم آغاز به کار کمپین شهرداری زنجان برای دعوت مردم ایران به زنجان اظهار کرد: این کمپین در راستای تشویق مردم برای سفر به زنجان ایجاد شده است.

 

وی با بیان اینکه این کمپین برای نخستین بار در کشور اجرا می شود، ادامه داد: زنجان به جهت برگزاری آیین های مذهبی و ملی مشهور است.

 

شهردار زنجان به جشن های آش و غذاهای کشورهای عضو اکو به عنوان برنامه های ملی اشاره کرد و افزود: به همین منظور کلیپی از ظرفیت های گردشگری شهر زنجان تهیه و در شبکه های ملی و برون مرزی پخش می شود.

 

این مقام مسئول از پخش این برنامه ها از شبکه مستند و جام جم خبر داد و افزود: در این برنامه ها جاذبه های گردشگری شهرستان های طارم تا گرماب نیز به مردم معرفی می شود.

 

یگانه با بیان اینکه کلیپی با عنوان زنجان میزبان مهربان نیز تهیه شده است، ادامه داد: این برنامه ها در راستای جذب گردشگری و درآمد شهری می باشد.

 

وی همچنین به اجرای برنامه گذر نوروز نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه به مدت سه روز از(9 تا 11 فرودین) سال آینده همزمان با سالروز میلاد دخت نبی اکرم برگزار می شود.

 

کد خبر 531860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha