خبرگزاری شبستان به عنوان رسانه برتر مروج فرهنگ نماز تجلیل شد

خبرگزاری شبستان: ستاد اقامه نماز استان اردبیل در گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان از خبرگزاری شبستان به عنوان رسانه برتر مروج فرهنگ نماز تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل امروز (26 اسفند) در گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل، گفت: عملکرد و فعالیت های دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

 

وی، با اشاره به اینکه رسانه ها به عنوان مرکز فرهنگی باید مورد توجه دبیران و مدیران دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ نماز قرار گیرد، تصریح کرد: رسانه ها مشتاق دریافت اخبار و گزارش های ستادی در مورد نماز هستند و حرکت های فرهنگی خوبی توسط رسانه ها در این زمینه صورت گرفته است.

 

عبدی، با بیان این مطلب که رسانه های محلی استان پیشتاز ترویج فرهنگ نماز هستند، خاطر نشان کرد: نشر فرهنگ و ابعاد معنوی نماز رسالت بزرگی برای رسانه ها است که در این نیز اقدامات موثر از سوی رسانه ها صورت گرفته است.

 

در پایان این مراسم از 6 رسانه برتر حوزه فعال ترویج و توسعه فرهنگ نماز با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد که خبرگزاری شبستان نیز یکی از این رسانه ها بود. دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی فعال نیز در این مراسم با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 531746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha