اتوبوس سلامت شهروندی در تبریز راه اندازی شد

خبرگزاری شبستان: طرح اتوبوس سلامت شهروندی به همت شهرداری تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، شهردار تبریز و جمعی از مسئولان در تبریز راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، مراسم رونمایی از پروژه‌های اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز  و تجلیل از خبرنگاران فعالان این عرصه، ظهر امروز(۲۶اسفند) با حضور آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، صادق نجفی شهردار تبریز، سیدمحسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای استان، علی اکبر صفی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و خبرنگاران در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

 

طرح اتوبوس سلامت شهروندی تبریز، در این مراسم افتتاح و راه اندازی شد که از فروردین ماه سال آینده کار خود را آغاز می کند.

 

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق امام جواد(علیه السلام) نیز به همت شهرداری تبریز افتتاح شد؛ همچنین در این مراسم، از رسانه ها و خبرنگاران سلامت محور تجلیل شد.

 

علیرضا رحیمی، مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز نیز در این مراسم با تشریح فعالیت های شهرداری تبریز در بخش سلامت عنوان کرد: دوره های رایگان توانمندسازی شهروندان در برابر آسیب های اجتماعی به همت شهرداری تبریز و همکاری دادگستری استان آذربایجان شرقی و با حضور ۱۷هزار شهروند در تبریز برگزار شد.

 

وی از تشکیل کمیته سلامت و درمان شهرداری تبریز خبر داد و عنوان کرد: با تشکیل این کمیته، با بیمارستان های تبریز قراردادی منعقد شده تا کارکنان شهرداری تبریز بدون پرداخت هزینه، نسبت به درمان خود اقدام کنند.

 

رحیمی همچنین با تشریح فعالیت اتوبوس سلامت ابراز داشت: اتوبوس سلامت شهروندی با هدف محله محوری و عدالت محوری در عرصه سلامت راه اندازی شده و از فروردین سال آینده فعالیت خود را آغاز می کند.

کد خبر 531745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha