برپایی ۱۸۱ نمایشگاه قرآن و عترت در سراسر کشور در سال ۹۴

خبرگزاری شبستان: امیر نیا با بیان اینکه در ماه رمضان سال جاری ۱۸۱ نمایشگاه آثار و محصولات قرآنی در ۳۲ استان و منطقه آزاد قشم برگزار شد، گفت: هفته های قرآن و عترت در ۸ استان با برپایی ۴۰ نمایشگاه برگزار شد.

اضغر امیرنیا، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت:  نمایشگاه های قرآن و عترت در سراسر کشور در جهت توسعه فرهنگ قرآنی و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی با ارائه دستاوردهای حوزه قرآن و عترت جشن رمضان در سال ٩٤ برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان سال جاری 181 نمایشگاه آثار و محصولات قرآنی در 32 استان و منطقه آزاد قشم برگزار شده است، خاطرنشان کرد: هفته های قرآن و عترت در 8 استان با برپایی 40 نمایشگاه در استان های اصفهان، مازندران، زنجان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، ایلام، فارس و همدان برگزار شد.

امیرنیا با بیان اینکه برخی از این نمایشگاه ها با موضوع تجمسی و بعضی هم در قالب فروشگاه کتاب بودند، اظهار داشت: امیدواریم این نمایشگاه ها در سال آینده در استان های اردبیل، کردستان، کرمانشاه و خوزستان نمایشگاه قرآن و عترت برگزار شود.

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با بیان اینکه بیش از دو میلیون و پانصد هزار نفر از نمایشگاه های قرآنی ماه رمضان در سراسر کشور بازدید کردند، تصریح کرد: این در حالی است که تعداد 1500 ناشر نیز در این نمایشگاه ها شرکت کرده بودند.

وی تاکید کرد: استان های گیلان و  اصفهان به ترتیب با برپایی ٣٧و ٢٣ نمایشگاه با موضوع قرآن و عترت در جشن رمضان در سال جاری جزو برترین ادارات کل در زمینه اجرای نمایشگاه های سالانه قرآنی محسوب می شوند.

 

 

 

 

 

کد خبر 531707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha