انجام هفته ای ۵۸ پرواز از طریق فرودگاه گرگان/ پروازهای فرودگاه در ایام نوروز طبق برنامه های قبلی است

خبرگزاری شبستان: معاون اجرایی اداره کل فرودگاه های گلستان با بیان اینکه در هفته ۵۸ پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه گرگان انجام می شود، گفت: پروازهای فرودگاه بین المللی گرگان نیز در ایام نوروز طبق برنامه های قبلی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حبیب تاری، معاون اجرایی اداره کل فرودگاه های گلستان در جمع خبرنگاران گفت: فرودگاه استان در راستای آمادگی برای خدمت رسانی به مسافرین نوروزی اقدامات زیادی را انجام داده است.

 

وی، تشکیل کمیته ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه با حضور عوامل زیربط و زیر مجموعه فرودگاه اعم از سپاه و پلیس فرودگاه، گمرک، گذرنامه و شرکت های هواپیمایی، تامین ایمنی پروازها، بازدید از میدان های پروازی به منظور جلوگیری از اختلال در ارائه سرویس های هوانوردی، بازرسی و کنترل از چراغ های باند، بازرسی ایستگاه های ناوبری و راهداری و بررسی و بازبینی دوربین های مدار بسته را از جمله اقدامات صورت گرفته در فرودگاه های استان برشمرد.

 

تاری افزود: حضور مدیرکل فرودگاه یا معاون آن در ایام نوروز الزامی است و در این ایام نیز شیفت جانشین مدیریت هم برنامه ریزی شده تا پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

 

وی با بیان اینکه در هفته 58 پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه گرگان انجام می شود، تصریح کرد: این پروازها شامل؛ تهران- گرگان- تهران، مشهد- گرگان- مشهد، گرگان- زاهدان- گرگان، بغداد- گرگان- نجف می شود.

 

تاری اظهارداشت: پروازهای فرودگاه بین المللی گرگان نیز در ایام نوروز طبق برنامه های قبلی انجام می شود.

 

کد خبر 531681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha