گروه هاي جهادي علاوه بر خدمت رساني عمراني بايد براي محرومان اشتغالزايي كنند

خبرگزاری شبستان: بازيگر و مجري تلويزيون خاطرنشان كرد: به اعتقاد من گروه هاي جهادي به موازات خدمت رساني عمراني به نقاط محروم، بايد اشتغالزايي براي ساكنان اين مناطق را نيز در دستور كار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بسیج سازندگی، امير حسين مدرس، با تاكيد بر نقش گروه هاي جهادي در آبادسازي روستاها و مناطق محروم كشور، گفت: جوانان جهادگر كه به صورت داوطلبانه و خودجوش براي برگزاري اردوي جهادي راهي نقاط محروم كشور مي شوند، سرمايه مهمي براي كشور هستند.

بازيگر و مجري تلويزيون با ابراز تمايل براي حضور در اردوهاي جهادي خاطرنشان كرد: اگر توفيق نصيبم شود، بسيار علاقمندم كه در اردوي جهادي حاضر شوم و همراه جهادگران به مستضعفين خدمت كنم.

وي افزود: در كشور ما منابع مالي و سرمايه ها بعضا در مواردي هزينه مي شود كه هيچ فايده اي براي مردم ندارد. به اعتقاد من دولت بايد ضمن جلوگيري از ريخت و پاش هاي بي حاصل، حمايت از گروه هاي جهادي را در دستور كار قرار دهد.

اميرحسين مدرس خاطرنشان كرد: به اعتقاد من گروه هاي جهادي به موازات خدمت رساني عمراني به نقاط محروم، بايد اشتغالزايي براي ساكنان اين مناطق را نيز در دستور كار قرار دهند.

بازيگر و مجري تلويزيون با بيان اينكه مرحوم فرج الله سلحشور نمونه يك شخصيت جهادي است، گفت: فرج الله سلحشور يك عنصر جهادگر بود. فعاليت هاي هنري فرج الله سلحشور و تلاش هاي گروه هاي جهادي از يك جا ريشه مي گيرد و آن هم دغدغه ساختن كشور و خدمت به مردم است. بايد جهادگران بزرگ را به نسل امروز معرفي كنيم تا جوانان از اين جهادگران الگو گيري كنند.

کد خبر 531667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha