آمادگی شرکت فرآورده های نفتی ایلام برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام، گفت: این شرکت آمادگی دارد خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی این استان را در تعطیلات نوروز ۹۵ تامین کند.

غلامرضا چاغروندی، صبح امروز (۲۶ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: ۴۴ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی و ۱۹ باب جایگاه CNG تک منظوره و دو منظوره برای عرضه سوخت به ویژه در روزهای پایانی سال جاری و تعطیلات نوروز سال ۹۵ به مسافران نوروزی در این استان آماده هستند.

 

وی، افزود: از اوایل اسفند همه جایگاه ها با هدف اجرای طرح گلگشت نوروزی برای توزیع مطلوب سوخت، نظافت، زیباسازی، کیفیت سوخت، تجهیزات فنی موجود در جایگاه ها، رعایت نکات ایمنی و زیست محیطی اجرایی مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفته اند.

 

چاغروندی، با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مطلوب و قرار دادن سامانه پاسخگو ۰۹۶۲۷ در معرض دید مسافرین، اظهار کرد: کارشناسان این شرکت آمادگی دارند هر گونه شکایات و انتقادات از طریق این سامانه را در ایام تعطیلات نوروزی در کمترین زمان ممکن پیگیری و رسیدگی کنند.

 

وی، تصریح کرد: گروه های مشخصی در این راستا با حضور کارشناسان واحد سامانه هوشمند، واحد مهندسی و واحد مجاری عرضه کار نظارت بر این جایگاه ها را بر عهده دارند.

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلامف خاطرنشان کرد: دستگاه های نفتکش فعال نیز در این منطقه از آمادگی لازم برخوردارند تا عملیات سوخت رسانی به جایگاه ها را بدون هیچ وقفه ای در ایام تعطیلات نوروز امسال انجام دهند.

 

 

کد خبر 531666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha