انتخابات ۷ اسفند يكي از سالم ترين انتخابات ها با كمترين هزينه ي اجتماعي و امنيتي بود

خبرگزاری شبستان: انتخابات ۷ اسفند يكي از سالم ترين انتخابات ها با كمترين هزينه ي اجتماعي و امنيتي بود و مجريان انتخابات به دنبال اجراي مرقانون بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره كل روابط عمومي استانداري اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، (25 اسفند) در گردهمايي فرمانداران استان ضمن تقدير از دست اندركاران برگزاري انتخابات باشكوه ۷ اسفندماه، اظهارداشت: بايد شكرگزار خداوند باشيم كه انتخابات بدون كوچكترين مشكلي برگزار گرديد و مردم با مشاركت پرشور خود همه نقشه هاي دشمنان را نقش برآب كردند.


استاندار اصفهان با اشاره به اينكه بايد اعتدال در همه فعاليت ها رعايت شود، اضافه كرد: خوشبختانه همه مجريان انتخابات به دنبال اجراي مر قانون بودند و در همه ي مراحل انتخابات، حق الناس را رعايت کردند.


وي با اشاره به اينكه هيأت هاي اجرايي و هيأت هاي نظارت انتخابات در تعامل كامل بودند و بدون كوچكترين مشكلي انتخابات ۷ اسفند برگزار شد، افزود: در اين انتخابات دولت، مردم و جريان هاي سياسي رضايت كامل داشتند و يكي از سالم ترين انتخابات با كمترين هزينه اجتماعي و امنيتي صورت گرفت.


رسول زرگرپور با بيان اينكه از ۲۰ نماينده استان ۱۸ نماينده انتخاب شدند، افزود: ۶۰ درصد از منتخبين طرفداران دولت هستند و احتمال مي رود كه اين درصد افزايش يابد.


وي با تاكيد بر اينكه فرمانداران به درخواست هاي منطقي و قانوني نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي پاسخ خواهند داد، افزود: اصل هماهنگي، همكاري و هم افزايي و استفاده از ظرفيت ائمه جمعه و نمايندگان مجلس همچنان پابرجا خواهد بود.


وي با بيان اينكه استان اصفهان يك استان دوقطبي از لحاظ سياسي است، افزود: در ۶ ماه گذشته منشور وفاق ملي براي هم افزايي و همگرايي بيشتر جريانات سياسي استان تدوين گرديد.


امسال سخت ترين وضعيت خشكسالي در طول دو دهه ي اخير را خواهيم داشت

استاندار اصفهان در ادامه به كاهش بارش ها در سرشاخه ها و كل استان اشاره كرد و گفت: ۷۵ درصد كاهش بارش در شهر اصفهان رخ داده است و اگر اين روند ادامه داشته باشد سخت ترين وضعيت خشكسالي را در طول دو دهه اخير خواهيم داشت.


زرگرپور افزود: مديريت استان شديداً نگران اين شرايط است و فرمانداران و مسئولين مرتبط بايد به گونه اي برنامه ريزي کنند كه كمترين خسارت را داشته باشيم.


شرايط اقتصادي در سال آينده بهبود خواهد يافت

وي به مسائل اقتصادي اشاره كرد و گفت: خوشبختانه چشم انداز خوبي براي سال آينده پيش رو است و هم اكنون غل و زنجيرهاي اقتصادي برداشته شده ا ست و اميدواريم كه شرايط اقتصادي در سال آينده بهبود يابد.


استانداراصفهان به برگزاري كميته ها و شوراهاي مختلف در سطح استان اشاره كرد و اظهارداشت: اين كميته ها بايد در سطح شهرستان ها نيز برگزار شود و انتظار مي رود كه فرمانداران با توجه به اهميت موضوع توجه ويژه اي به اين كميته ها داشته باشند و شخصاً در اين كميته ها حضور داشته باشند.


رسول زرگرپور به حضور مهمانان خارجي در استان اشاره كرد و افزود: ملاقات هاي فرمانداران با ميهمانان خارجي بايد با هماهنگي با استانداري و وزرات امور خارجه صورت گيرد و اين ملاقات ها حساب شده و منضبط باشد.


اولويت هاي كاري وزير كشور براي سال ۹۵

زرگرپور به ديدار خود با وزير كشور اشاره كرد و افزود: توجه به پيشبرد اقتصاد مقاومتي، مبارزه جدي با مواد مخدر و اعتياد، تكريم ارباب رجوع و رضايتمندي مردم در دستگاه‌هاي اجرايي، توجه به امور شهري و شهرداري ها و همچنين انتخابات رياست جمهوري از اولويت هاي اعلام شده وزير كشور براي سال جديد خواهد بود لذا فرمانداران نيز به اين اولويت ها و همچنين مواردي كه از سوي مديريت استان اعلام ميگردد را سرلوحه كاري خود در سال ۹۵ قرار دهند.

 

کد خبر 531653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha