حصول بخش قابل توجهی از اهداف دبیرخانه کانون های مساجد کرمان در طرح رویش معنوی

خبرگزاری شبستان: سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمان، قدردانی از تلاش های انجام شده فعالان فرهنگی مساجد و ایجاد انگیزه برای فعالیت های آتی آنان را از جمله اهداف طرح رویش معنوی عنوان کرد.

محمدجواد ابراهیمی زاهد، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به طرح رویش معنوی و اعزام 250 نفر از فعالان فرهنگی مساجد استان به مشهد مقدس به مناسبت سالگرد تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در مجموع 8 کارگاه آموزشی و همایش طی این سفر برگزار شد.

 

وی افزود: گردهمایی مسئولین خانه های نور، فعالان فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان و فعالان قرآنی در دارالقرآن کریم حرم مطهر از جمله برنامه های انجام شده است.

 

ابراهیمی با اشاره به کارگاه آموزشی ویژه کتابداران و رابطین خواهر کانون های مساجد استان، افزود: کارگاه آموزشی تشکیلات فعالیت های فرهنگی جهت آشنایی مدیران کانون های تخصصی و مسئولین خانه های نور با حضور استاد معماریان مسئول مؤسسه کتاب پردازان از دیگر برنامه های این طرح بود.

 

وی کارگاه آموزشی نگرشی دیگر به مهدویت با حضور 45 نفر از فعالان خواهر کانون های مساجد و با هماهنگی آستان قدس رضوی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در طرح رویش معنوی تقریباً به 90 درصد اهداف از قبل تعیین شده رسیدیم.

 

ابراهیمی، آموزش کاربردی و تخصصی ویژه عده ای از فعالان در حوزه های تخصصی، آشنایی بیشتر فعالان کانون های مساجد با مجموعه دبیرخانه،  فعالیت های پیش رو در سال 95 ، هم افزایی میان کانون های شهرستانی جهت فعالیت های فرهنگی، ارتباط مؤثر بین شهرستانی و قدردانی از تلاش های انجام شده فعالان فرهنگی مساجد و ایجاد انگیزه برای فعالیت های آتی آنان را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

کد خبر 531625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha