اجرای ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته زن در زنجان

خبرگزاری شبستان:فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اجرای ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته زن در پایگاه های مقاومت بسیج زنجان از برپایی نمایشگاه جایگاه زن در جامعه و مساجد در زنجان خبر داد.

ابوالفضل طهماسبی، فرمانده سپاه ناحیه زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: برنامه های هفته زن از(11 تا 17 فرودین) سال آینده به صورت منسجم و برنامه ریزی شده برگزار می شود.

 

وی به برگزاری جشن میلاد کوثر در امامزاده سید ابراهیم زنجان اشاره کرد و گفت: برگزاری ایستگاه نقاشی، ایستگاه سلامت، ایستگاه پاسخگویی به سوالات شرعی مردم، نمایشگاه حجاب و عفاف، تقدیر از مادران نمونه و خانواده های شهدا از برنامه های این جشن است.

 

طهماسبی به روزشمار عناوین هفته زن اشاره کرد و افزود: در همین رابطه برنامه های متنوعی در زنجان پیش بینی شده است.

 

غبارروبی مزار شهدا، دیدار بسیجیان از خانه سالمندان، حضور پایگاه های مقاومت بسیج در نماز جمعه، برگزاری نشست های بصیرت افزایی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و برپایی نمایشگاه جایگاه زن در جامعه و مساجد از برنامه های این هفته است.

 

طهماسبی به برگزاری مسابقه خطبه فدک حضرت زهرا(سلام اله علیها) اشاره کرد و گفت: این برنامه های در راستای ارائه دستاوردهای زنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان به معرفی شهدای شاخص زن در زنجان اشاره کرد و افزود: استان زنجان 20 شهید زن تقدیم اسلام کرده است.

کد خبر 531624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha