آخرین ندبه های انتظار در جمکران

خبرگزاری شبستان: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران جدول برنامه آخرین هفته از سال ۹۴ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی معاونت فرهنگی این مسجد پنج‌شنبه شب، بیست و هفتم اسفندماه برنامه «کمیل عارفانه» از ساعت 19 و 20 دقیقه با تلاوت قرآن‌کریم توسط قاری بین‌المللی آغاز می شود. سخنران این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین رضا بحری است که از ساعت 19 و 30 دقیقه سخنان خود را آغاز می کند. قرائت دعای کمیل نیز ساعت 20 توسط حاج ابوالفضل بختیاری انجام می‌شود.

 

همچنین، مراسم «ندبه انتظار» از ساعت شش صبح روز جمعه، بیست و هشتم اسفندماه آغاز می‌شود، ساعت 6 و 15 دقیقه حجت‌الاسلام والمسلمین گنجی سخنرانی می‌کند و ساعت 7 نیز حاج ابوالفضل بختیاری قرائت دعای ندبه را آغاز می کند.

 

علاوه بر این، مراسم استغاثه به حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه ساعت 10 و 15 دقیقه صبح روز جمعه هفته جاری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا طباطبایی برگزار می شود و پس از آن حاج حسن اخباری مدیحه‌سرایی می‌کند.

 

گفتنی است، آخرین برنامه فرهنگی آخرین هفته سال 94 مسجد مقدس جمکران نیز قرائت زیارت آل یاسین و دعای سمات توسط مجید طیبی است که ساعت 17 روز جمعه انجام می‌شود.

 

کد خبر 531408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha