بزرگترین خدمت به مردم، علاقمند کردن آنان به نظام/ضرورت وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه اگر با خدمت به مردم دل های آنان را علاقمند به نظام کنیم، بزرگترین خدمت به مردم است؛ افزود:  اولویتی مهمتر از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در مجلس دهم نمی بینم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امشب( 21 اسفند)در جمع مردم راین در مسجد جامع این شهر با قدردانی صمیمانه از مردم حوزه انتخابیه کرمان و راور برای اعتماد مجدد به وی در انتخابات مجلس دهم و از جمله مردم بامحبت راین؛ افزود: آنچه باعث دلگرمی است محبت مردم به خدمتگزاران است؛ انتخابات، عرصه حضور همه کسانی است که نظام و امام و رهبری را قبول دارند.

 

قدردانی از مردمی که علیرغم همه سختی ها اما پای نظام و انقلاب و رهبری ایستادند

وی با اشاره به بالاتر بودن میزان مشارکت مردم استان در انتخابات در مقایسه با میانگین کشوری، گفت: باید از این مردم که علیرغم همه سختی ها اما نشان دادند پای نظام و شهدا و رهبری ایستادند و انتخابات را مجدداً به عرصه اقتدار نظام در منطقه تبدیل کردند؛ قدردانی کرد.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان سعی کرده بودند حضور مردم، پای صندوق های رأی خلوت باشد تا بگویند جمهوری اسلامی از عقبه مردمی برخوردار نیست؛ اما حضور مردم بار دیگر اقتدار نظام را بوجود آورد و مردم پیمان مجدد با امام و رهبری و شهدا بستند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز روز تلاش و کوشش کسانی است که از طرف مردم انتخاب شدند تا بار سنگین امانتداری مردم را در مجلس به دوش بکشند و رأی قاطع مردم به بنده بار سنگین مسئولیت را بیشتر کرد و با تمام وجود از رأی مردم صیانت می کنم.

 

 اولویتی مهمتر از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در مجلس دهم نمی بینم

پورابراهیمی ادامه داد: اولویتی مهمتر از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در مجلس دهم نمی بینم به ویژه اشتغال جوانان که تبدیل به چالش اساسی برای مردم شده و امروز ما به هر روستا و شهری که می رویم از حزب و جناح و گروه سیاسی ما نمی پرسند بلکه از مشکلات اقتصادی می گویند.

 

وی افزود: اگر امروز می خواهیم جمهوری اسلامی در مسیر اهداف بلند خود حرکت کند باید این عقبه مردمی را با رفع دغدغه های آنان و اهتمام به حل مشکلاتشان نگه داریم زیرا تمام تلاش دشمن ترویج ناتوانی نظام از حل مشکلات مردم است.

 

فرمایش رهبری را نصب العین قرار دادم

منتخب مردم کرمان و راور در انتخابات دهم مجلس با اشاره به عملکرد رسانه های خارجی که با تمام تلاش سعی می کردند نشان دهند نظام از حل مشکلات مردم عاجز مانده است؛ افزود: انقلابی که عقبه مردمی نداشته و توده های مردم در کنارش نباشند؛ نیازی به مواجهه با آمریکا ندارد زیرا بدون مواجهه با آمریکا از درون متلاشی می شود.

 

وی با تصریح به اینکه اما مردم ما همانند 8 سال دفاع مقدس تصمیم به ایستادگی پای نظام و انقلاب گرفتند و اینگونه(مانند انتخابات)با امامشان بیعت می کنند؛ فرمایش رهبری مبنی بر اینکه بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است را مورد توجه قرار داد و گفت: این فرمایش را نصب العین خود قرار داد.

 

 فضای بسیار مثبتی میان منتخبین مجلس دهم در استان برای حل مشکلات مردم وجود دارد

پورابراهیمی با بیان اینکه اگر با خدمت به مردم دل های آنان را علاقمند به نظام کنیم، بزرگترین خدمت به مردم است؛ افزود: اولویت ما پیگیری مشکلات اقتصادی مردم کرمان و راور است و فضای بسیار مثبتی میان منتخبین مجلس دهم در استان برای حل مشکلات مردم وجود دارد.

 

وی ادامه داد: امروز مملکت ما نیازمند تحول اقتصادی برای جلوگیری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و... است و با تمام وجود برای حل مشکلات مردم اقدام می کنم و آنچه در بضاعتم باشد برای خدمت به مردم به کار می گیرم.

 

راین به جهت گردشگری و معادن، ظرفیت بزرگی برای توسعه اقتصادی دارد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد روحیه مطالبه گری در مردم استان تأکید کرد و گفت: از اشکالات مردم کرمان این است که مطالبه گر نیستند؛ افکار عمومی باید محل بازخواست از مسئولین باشد.

 

وی با بیان اینکه از سال آینده گام های بلندی برای توسعه استان برداشته می شود؛ اظهار داشت: راین به جهت گردشگری و معادن، ظرفیت بزرگی برای توسعه اقتصادی دارد.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به بداخلاقی ها و بی تقوایی ها در دوره انتخابات هم اشاره و تصریح کرد: در عرصه سیاست، با دزدی نمی شود صدقه داد؛ عده ای فکر کردند انتخابات، بزن در رو است در حالیکه باید در محضر خدا جوابگو باشند.

 

 امروز دوره وحدت و همدلی برای حل مشکلات مردم است

وی با اشاره به اینکه مردم برای بنده سنگ تمام گذاشتند و تفاوت آراء قابل توجه است؛ تأکید کرد: من امروز نماینده همه مردم هستم چه آنها که به بنده رأی دادند و چه آنها که بنا بر تشخیص به بنده رأی ندادند؛ امروز دوره وحدت و همدلی برای حل مشکلات مردم است.

 

 

دکتر پورابراهیمی، از عصر امروز(21 اسفند)با حضور در تعدادی از روستاهای محروم راین، ضمن بازدید از منطقه و گفتگو با مردم و دریافت مشکلات آنان؛ در گلزار شهدای راین نیز حضور یافت و در آستانه روز بزرگداشت شهدا، به مقام والای شهدای راین ادای احترام کرد.

 

 

 

کد خبر 530719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha