ایران همواره در مسیر پیشرفت نظامی گام برمی دارد/تحریم ها مانع نخواهند بود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه کرمانشاه، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، تحریم ها هیچ گاه نمی تواند ایران اسلامی را در رسیدن به خواسته های خود و پیشرفت ها دنیای امروز متوقف سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز (21 اسفند) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، با توصیه خود و همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا انسان را از خطا و اشتباه مصون می دارد.

 

وی ابراز کرد: انسان های باتقوا همواره مورد لطف و عنایت خداوند متعال بوده و ذات باری تعالی نیز در تمام امورات آنها را یاری می رساند و انسان های باتقوا همواره دست یاری خداوند را در زندگی خود احساس می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بانوی بزرگ اسلام، اذعان داشت: باید از سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی این بانوی بزرگ الگوبرداری کنیم.

 

آیت الله علما در ادامه به 22 اسفندماه سالروز گرامیداشت شهدا و تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خاطرنشان کرد: عظمت و اقتدار کنونی نظام در گرو فداکاری های شهداست و این امر تا قیامت همواره در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: صبر و شکیبایی خانواده های شهدا نیز الگویی برای افرادی است که با بینش اسلامی و اعتقادی عمل می کنند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به 23 اسفندماه سالروز درگذشت آیت الله کاشانی، افزود: ایشان توانست با تلاش های بسیاری نفت را از چنگال انگلیسی ها خارج کند.

 

به گفته وی، 25 اسفندماه نیز سالروز گرامیداشت پروین اعتصامی یکی از شعرای معاصر کشورمان است و در 24 اسفندماه نیز انفجار بمب در محل نماز جمعه تهران بسیاری از نمازگزاران را به شهادت رسید.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: بمباران شیمیایی مردم حلبچه در 25 اسفند توسط صدام  ملعون موجب کشته شدن بیش از پنج هزار نفر مردم مظلوم شد که همچنان آثار این اقدام جنایتکارانه بر مردم حلبچه مشاهده می شود.

 

آیت الله علما به 26 اسفند سالروز ارتحال حجت الاسلام احمد خمینی فرزند امام راحل، گفت: حجت الاسلام احمد خمینی نقش مهمی در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی داشتند.

 

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تکیه بر توانایی های داخلی و بهره گیری از ظرفیت های هر استان از ضروریات است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: مردم با حضور 60 درصدی خود پای صندوق های رأی در تاریخ هفتم اسفندماه دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند و در حال حاضر نیز دفاع از حقوق مردم و برقراری عدالت اجتماعی وظیفه نمایندگان منتخب مردم است.

 

خطیب جمعه کرمانشاه، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص اینکه مجلس خبرگان رهبری پشتوانه محکم انقلاب است، گفت: کرامت و عزت مجلس خبرگان رهبری باید کاملا حفظ شود.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، طبق فرمایش مقام معظم رهبری، تحریم ها هیچ گاه نمی تواند ایران اسلامی را در رسیدن به خواسته های خود و پیشرفت ها دنیای امروز متوقف سازد.

 

کد خبر 530711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha