رشادت شهدا، ایثارگران و جانبازان نباید در جامعه فراموش شود

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در عنبرآباد با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهید از این نهاد تشکر کرد و افزود: این نهاد وظیفه مهمی در مبحث فرهنگ ایثار و شهادت دارد همچنین رشادت شهدا، ایثار گران و جانبازان عزیز نباید فراموش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، حجت الاسلام رضا سالاری ظهر امروز ( 21 اسفند ) در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: تقوا سرمایه شرافت و کمال واقعی است.

 

 وی ابراز داشت: مرگ برای برخی شجره طیبه و برای برخی شجره خبیثه است و تقوا مرز بین این دو را مشخص می سازد.

 

امام جمعه عنبرآباد ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله گفت: وجود نازنین آن حضرت برای اتمام مکارم اخلاق مبعوث شده اند تا فضای آن روز را به فضایل اخلاقی و اسلامی تبدیل کنند.

 

نماینده ولی فقیه در عنبرآباد ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن فاطمیه دوم و شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیه گفت: استمداد طلبیدن از وجود زی جود حضرت زهرا علیه السلام قرب و درجه انسان را در دنیا و آخرت بالا می برد.

 

وی حضرت زهرا را صاحب ایدئولوژی مبارزه با ظلم دانست و گفت: مشارکت سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیه در دفاع از ولایت به ما می آموزد، همه انسان ها خصوصا زنان در تعیین سرنوشت خود با پایبندی به ارزشهای فاطمی و اسلامی مشارکت داشته باشند.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهید از این نهاد انقلابی تشکر کرد و افزود: این نهاد متبرک به نام شهداء وظیفه خطیری در مبحث فرهنگ ایثار و شهادت را دارد همچنین رشادت شهدا، ایثار گران و جانبازان عزیز نباید فراموش شود.

 

وی با تشکر  از مردم بصیر ایران و رهبر معظم انقلاب و همه دستگاه های اجرایی و نظارتی و انتظامی در اجرای احسن انتخابات گفت: هفتم اسفند، روزی ماندگار در طومار انقلاب و سیلی محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران بود.

 

وی افزود: نتایج مطلوبی چون اجرا شدن خواسته رهبر معظم انقلاب بر مشارکت بالا و امنیت انتخابات، ترکیب نمایندگان انقلابی در مجلس خبرگان رهبری و ترکیب خوب مجلس شورای اسلامی نیز که اکثرا انقلابی محسوب می شوند برای انقلاب یک پیروزی مهم در جهان به شمار می‌رود.

 

امام جمعه عنبر آباد همچنین ضمن تبریک هفته منابع طبیعی گفت: مشکلات زیست محیطی، انقراض برخی از حیوانات، تخریب جنگل ها و مراتع و... نتیجه کاربرد فناوری های لجام گسیخته ای است که بشر بدان دست یافته که رفع این مشکلات، وظیفه اداره منابع طبیعی را سنگین تر می کند.

 

نماینده ولی فقیه در عنبرآباد  با اشاره به غرس نهال توسط رهبر انقلاب گفت: ایشان هنگام غرس نهال، همه مسولین را به مراقبت همه جانبه از گونه های گیاهی و جانوری در کشور فرا خواندند لذا وظیفه همه ما این است که برای حفظ و نگهداری این منابع خدادادی کوشا باشیم.

 

کد خبر 530707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha