مردم باید در برابر اطلاعات و تبلیغات مسموم بیمه شوند/ کارهای چهارشنبه آخر سال حرام شرعی است

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: انتخابات درس‌های عبرت فراوانی داشت و مردم باید در برابر اطلاعات و تبلیغات مسموم بیمه شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان امروز(21 اسفند) در خطبه های نمازجمعه این هفته همدان گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران در جلسه ای با اعضای چهارمین دوره خبرگان بر هشدارها و توصیه هایی برپایه سه مولفه تاکید کردند.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری بر مولفه های اقتصاد مقاومتی، جهش علمی و نگهداری از نسل جوان در برابر تهاجم فرهنگی و حفاظت از مردم در برابر تبلیغات مسموم تاکید کردند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات درس‌های عبرت فراوانی داشت، تصریح کرد: مردم باید در برابر اطلاعات و تبلیغات مسموم بیمه شوند و در برابر القاهای شیطانی قرار نگیرند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ابراز داشت: در جریان انتخابات افرادی که تهمت و بهتان ناروا زدند و آنهایی که هم که این سخنان کذب را پذیرفتند هر دو اشتباه کردند.

 

آیت الله محمدی خاطرنشان کرد: ایمان انسان دارای دو شکل اعم از ایمانی که محکم و ریشه دار است و با هیچ طوفانی سست نمی شود و ایمانی سست که با تبلیغات شیطانی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: انسان باید با تفکر به مباحث نگاه و با اندیشه رفتار کند و دچار میگویند ها نشود و تا زمانی که مردم با تفکر رفتار نکنند، دشمن های شیطانی در ما نفوذ می کنند.

 

وی در خصوص چهارشنبه آخرسال نیز گفت: برخی از افراد براساس هوس بازی و از روی بی عقلی ضرر مالی و جانی می زنند که همیشه این مسئله در کشور ما وجود داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بیان کرد: کارهای چهارشنبه آخر سال حرام شرعی است و با نصیحت باید از این بدعت‌ها جلوگیری شود.

 

آیت الله محمدی با اشاره به روز درختکاری نیز ابراز کرد: بیاد از فضای سبز شهرمان مراقبت کنیم چرا که  در بسیاری از کلان شهرها تنفس مشکل شده و شهروندان باید به طور جدی فضای سبز را حفظ کنند.

 

وی با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) ، گفت: روحانیون در سخنرانی ها خود به اسلام و وقف های حضرت زهرا (س) بپردازند.  

 

 

 

 

کد خبر 530705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha