دموکراسی ایران در هیچ کشور دیگری وجود ندارد

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: دموکراسی ایران در هیچ کشور دیگری وجود ندارد که اینگونه مردم آن ها برای سرنوشت کشور خود به صحنه بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به مشارکت بیش از 60 درصدی ملت ایران در انتخابات اظهارداشت: این حضور حماسی ملت ایران در انتخابات پشتوانه ای برای نظام و مسئولان نظام در عرصه های مختلف است.

 

وی افزود: حضور حماسی ملت ایران در انتخابات نماد مردم سالاری دینی و تایید ملت از این انتخابات ها و نظام است و مسئولان باید در هر عرصه  ای به دنبال خدمت رسانی به این مردم همیشه در صحنه باشند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ادامه داد: دموکراسی ایران در هیچ کشور دیگری وجود ندارد که اینگونه مردم آن ها برای سرنوشت کشور خود به صحنه بیایند و این چنین مردم سالاری در آمریکا که دولت آن ها مدعی مردم سالاری هستند نیز مشاهده نمی شود.

 

وی با اشاره به حضور بدون اجبار مردم در انتخابات تصریح کرد: ملت ایران اگر پای صندوق می آیند با رضایت و میل خود در این عصره حاضر می شوند و زور و اجباری برای حضور آن ها در صحنه انتخابات نیست.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان تصریح کرد: ایجاد گرونه های تکفیری در جوامع بین المللی تنها برای مقابله با گسترش اسلام است.

 

وی افزود: شیعه و سنی همه به عنوان مسلمان در یک جبهه هستند و هیچ گاه در مقابل همدیگر قرار نگرفته و فرصت را با ایجاد تفرقه خود برای دشمنان فراهم نمی سازند.

 

خطیب جمعه اصفهان با تاکید بر اتحاد مسلمانان در کل جهان گفت: تفرقه بستر سازی برای تحقق اهداف دشمنان و آب به آسیاب دشمن است.

 

وی در بخشی از خطبه ها به شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت ابعاد شهادت حضرت زهرا(س) برگزاری مراسم های عزاداری باید بسیار باشکوه برگزار شود.

کد خبر 530696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha