انگلیس باید از مردم عذرخواهی کند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انگلیس می خواهد در فضا جامعه حضور پیدا کند و اگر می خواهد اینچنین باشد انگلیس باید از مردم عذرخواهی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیت الله غلالمعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر د رخطبه های نماز جمعه بوشهر با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری گفت: ایام فاطمیه ایام سوگ ائمه است و باید هوشیار بود که در مطالبی مطرح نشود که در فضای جامعه تفرقه ایجاد کند همان کاری که انگلیس و امریکا می خواهد.

 

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: 62 درصد از مردم در انتخابات شرکت کرده اند که این امر نشان از اعتما مردم به نظام است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید سه مولفه اقتصاد جهش علمی و مصون سازی فرهنگی را که رهبر انقلاب مورد تاکید قرار داده اند مورد توجه قرار دهند.

 

آیت الله صفایی بوشهری گفت: انگلیس ها 4 بار به ایران تجاوز کرده اند علما را تهدید کرده اند رئیس علی را به شهادت رسیده اند و خانواده ها را آواره کردند مبانی دین را زیر سوال بردند و با این همه خسارت مردم ایران و مردم این استان ظلم های آن را فراموش نمی کنند.

 

وی افزود: گفته می شود که انگلیس می خواهد در فضا جامعه حضور پیدا کند و اگر می خواهد اینچنین باشد انگلیس باید از مردم عذرخواهی کند و اعتراف کند و این امر از اصول دیپلماسی است.

 

خطیب جمعه بوشهر افزود: انگلیس باید از مردم عذرخواهی کند و بعد تصمیم گیری صورت گیرد.

 

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: فریاد رئیسعلی، علامه بلادی، اهرمی، علی نقی دشتی مردم دلوار و فرهیختگان استان این است که می گویند ما تاریخ خود را فراموش نمی کنیم اگر فضایی برای حضور آن ها می خواهند ایجاد شود باید عذرخواهی کنند.

 

وی همچنین با گرامیداشت 21 اسفند روز شهید بیان داشت: یاد شهدای انقلاب و شهدا جنوب را گرامی می داریم و امیدواریم بنیاد شهید در خدمت ایثارگران و خانواده شهدا است.

 

وی همچنین با اشاره به معظل بیکاری افزود: به علت عدم وجود برنامه ریزی مناسب بیکاری در سطح جامعه بیداد می کند.

کد خبر 530685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha